Note fondée sur 837 évaluations de clients

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4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2021 par Craig M, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thanks for the outstanding rating Louis! We are pleased to hear you enjoyed your recent stay with us , we look forward to seeing you on your next trip to the Spruce Grove-Stony Plain Area. Have a great day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2021 par Craig M, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating! We are pleased to hear you enjoyed your recent stay, we look forward to seeing you on your next trip to the Spruce Grove-Stony Plain Area. Have a great day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bern, Gestion de l’hôtel
Thank you, Jeremy! We're thrilled you enjoyed your stay with us. :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Quite, friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bern, Gestion de l’hôtel
Thank you, Sabrina! We're thrilled you enjoyed your stay with us. :)
2 sur 5
par un voyageur

Underwhelming.

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Upon my arrival I was told my jacuzzi room was oversold. They offered to “upgrade” me to a better room. The tub in this room isn’t big enough for an adult and is not at all an upgrade. My room was freezing cold, and very loud. Customer service was rude, and had no care that I was downgraded, waited, and barely looked at me. I will look for another hotel next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bern, Gestion de l’hôtel
We're deeply sorry for the inconvenience your experienced during your stay. Your feedback is important to us, and we'll investigate these issues further to ensure they are promptly addressed. We understand your disappointment and hope to have the opportunity to make it right in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bern, Gestion de l’hôtel
We appreciate you staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bern, Gestion de l’hôtel
Thank you, Dora! We're thrilled you enjoyed your stay with us. :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
The food was actually good! The area was super clean! The rooms were spacious and clean! Great over all service, thank you!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bern, Gestion de l’hôtel
Thank you, Keally! We're thrilled you enjoyed your stay with us. :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
It was a great short stay for me and family at this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bern, Gestion de l’hôtel
Thank you, Rani! We're thrilled you and your family enjoyed your stay with us. :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Great location, clean room, nice amenities, friendly staff. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bern, Gestion de l’hôtel
Thank you, Stephanie! We're thrilled you enjoyed your stay with us. :)