Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par emarsh, Gestion de l’hôtel
Good afternoon BernardThank you for taking the time out to provide us with your feedback. I am sorry to hear that you did not have a positive stay. Please feel free to contact us at anytime and provide details of your stay. We hope that you will reconsider booking with us. Take Care
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2018 sur Hotels
Bon accueil déjeuner un peu léger
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2018 par Mike S., Gestion de l’hôtel
Hello Angélique, Very nice to have had you stay at our hotel. Thank you, Mike S. Guest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Séjour professionnel

Publié le 18 févr. 2018 sur Hotels
Séjour professionnel. Hôtel confortable mais sans aucun charme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2018 par Hotel Manger, Gestion de l’hôtel
Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour avec nous, et nous espérons vous voir lors de votre prochaine visite à Foothill Ranch.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Nice stay -

Publié le 25 sept. 2017 sur Expedia
Great stay at this hotel. Room was quite large - plenty of room to move around. Small is closet - but I wasn't staying there for more than a couple of nights. Nice having an in room fridge and microwave. Bathroom looked updated - very clean. Neutrogena soaps was a special touch. Love, love, love the breakfast -- plenty to choose from: fresh cut up fruit, eggs and sausage, make your own waffles, oatmeal, cereals. Coffee and tea throughout the day... and fresh out of the oven chocolate chip cookies I the afternoon. Quiet location. Very comfortable bed. Would definitely stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2017 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
We Thank you for taking the time to share your experience and thank you for choosing the Hampton Inn Lake Forest for your visit to Orange County. We are very lucky to have a large shopping center within 3 miles to our property, with a CVS, Target, Movie Theater, Wal-Mart and several nice restaurants including the Urban Grill. We look forward to your next visit, and the opportunity to share our Hamptonality with you.
5 sur 5
par tereva

Hôtel superbe rien à dire 5/5

Publié le 4 avr. 2017 sur Hotels
Hôtel très propre avec comme accueil des cookies chaud et café à volenté à tout heure et disposition . Petite moin certain personnel au petit déjeuné désagréable. Je retournerai volontiers si les prix reste correcte .
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2014 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par emarsh, Gestion de l’hôtel
Good afternoon RaulThank you for taking the time out to provide us with feedback. We hope that you enjoyed your stay and will return again in the near future. Take Care
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Third time staying here. Will stay again on our next trip to SoCal. Only negative was that the bed was soft for our preference but we can work with it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par emarsh, Gestion de l’hôtel
Good afternoon William,Thank you for taking the time out to provide us with feedback. We hope that you enjoyed your stay with us and will return again in the near future. Take Care
5 sur 5
par un voyageur de Las Vegas

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Lots of options for breakfast and very accommodating staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par emarsh, Gestion de l’hôtel
Good afternoon ReynoldsThank you for taking the time out to provide us with feedback. We hope that you enjoyed your stay with us and will return again in the near future. Take Care
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par emarsh, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to provide us with your feedback. We hope that you enjoyed your stay with us and will return again in the near future. Take Care