Note fondée sur 81 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Nick B, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Nick B, Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your feedback. Thank you for your business. Your review will help others to have comfortable experiences.
5 sur 5
par un voyageur

Great stay but one weird thing

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Very efficient check in process. The front desk clerk offered me some complimentary drinks, which I gratefully accepted. There was one weird thing that happened. A stray cat walked into my room while the door was slightly ajar. It took a bit of coaxing to get it to leave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Nick B, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will make sure next time that the cat won't walk into your room. We greatly appreciate your business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Shampoo/Conditioner- not enough left in room. Shower/Tub was slippery. Everything else was very good. Clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Nick B, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We value your business. We will make sure next time that the housekeeper put some extra soap and shampoo.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Nick B, Gestion de l’hôtel
We really enjoyed having you at our hotel and making you feel right at home. We take pride in our service and want to make our guest feel right at home. Thank you for your feedback and looking forward to seeing you again in future.
4 sur 5
par un voyageur

Executive Inn Freer, Texas

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Great remodeled room. Full line up of Directv channels. Endless super hot water for our showers. Would recommend bringing your own shampoo and conditioner as the one packet was not enough for us both. They cleaned and replaced the towels each day of our trip, without us having to ask.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Nick B, Gestion de l’hôtel
We really enjoyed having you at our hotel and making you feel right at home. We take pride in our service and want to make our guest feel right at home. Thank you for your feedback and looking forward to seeing you again in future.
5 sur 5
par un voyageur de MEMPHIS

Publié le 24 août 2023
Good place to stay quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Nick B, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Neil B, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Neil B, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Good place to get some rest

Publié le 19 janv. 2023 sur Hotels
Good place to rest your head on a road trip. I liked that I could look right out the window from my bed at my truck for security purposes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Nick B, Gestion de l’hôtel
Thank you