Note fondée sur 912 évaluations de clients

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4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Manque de services

Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Nevers

Publié le 6 juill. 2019 sur Expedia
Clean and comfortable hotel, with large room and large bed, nice music in the hallway, pool and breakfast. The city is not great but hotel well located between beautiful Buffalo and Devils Tower!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! I am glad to hear you enjoyed your stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 23 sept. 2018 sur Hotels
A proximité de l'US 90 , l'établissement se trouve dans une zone commerciale, 3 km environ du centre . Bon accueil , lit confortable dans une chambre spacieuse, petit déjeuner classique, pour information une taxe supplémentaire a été rajoutée à la facture initiale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Très bien.

Publié le 7 sept. 2017 sur Hotels
Très confortable, entouré par de nombreux resto. Idéal pour une étape. Très bon petit déjeuner très varié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2017 par Kayla, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 STARS!! We are excited to hear you enjoyed our breakfast and our location.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Was very clean and comfortable-and affordable as well; would not only stay there again but would highly recommend to friends and family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Nasima, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
They need to be more attentive with breakfast, plates, bowls, food. Everything empty and to go ask to refill.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Nasima, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback regarding breakfast and apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we're actively working to improve our breakfast service to ensure a more attentive experience for our guests. We're delighted that you enjoyed everything else at the hotel and would love the opportunity to welcome you back for an even better stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Nasima, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Room could have been cleaner. Lots of noise inside at night.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The pool was freezing, the tub was broken, the tub was cold, and the breakfast was poor.