Note fondée sur 46 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
5,0 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Formidable !

Publié le 10 juill. 2023 sur Hotels
Personnel tres chaleureux et aidant. Accueil et chbre au top. Prestations superbes et en plein centre mais au calme. Merci pour tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions grandement votre commentaire. Votre soutien nous donne la force de continuer à nous efforcer au maximum. Cordialement, L'équipe du Club Seda.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
El staff genial, súper amables y dispuestos a ayudarnos con tours y recomendaciones. El hotel excelente en todos los sentidos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Dpto. Recepción, Gestion de l’hôtel
Muchísimas gracias por compartir su experiencia con nosotros.Es verdaderamente un enorme placer leer palabras como las suyas.Nuestro principal objetivo es satisfacer las necesidades de nuestros huéspedes. Es por eso que nos esforzamos día a día para cuidar cada detalle y llegar a personalizar cada una de las estancias de nuestros clientes
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Lovely new property. Very courteous staff and great bar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Marta R., Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Gourang, Thank you for rating us with a 5 out of 5. We hope to see you back in your next visit to our city!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
It was just amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Front Desk Team (Seda Club Hotel), Gestion de l’hôtel
Estimada Dolores,Muchísimas gracias por su comentario. Esperamos volver a verle por el hotel pronto. Un saludo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,thank you very much for the good rating given to our Hotel, all the team is very happy that your stay at Seda Club has been to your liking, we hope to see you soon again!Best regards. Martino Paravizzini.
5 sur 5
par un voyageur

Quite simply: The Best!

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
This boutique hotel is one of the best we’ve stayed at! The decor is amazing. The art and special touches are lovely. The room is very quiet with windows that keep any street noise out. Staff are all helpful. It is in a perfect location to wander the streets, shop, visit restaurants and bars. We didn’t eat dinner at the hotel (starts at 8pm - a little late for us) but breakfast is everything you could ask for with table service. It is quite simply; The Best!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,At Seda Club we know how important the little details are, that's why we take care of every last corner of the Hotel, we are very happy to know that your stay at Seda Club was up to your expectations!We hope to see you again soon!Best regards.Martino Paravizzini.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,From Seda Club Hotel we would like to thank you for the excellent rating given to our Hotel.We hope to see you again soon!Best regards.Martino Paravizzini.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
very friendly staffs and top rated hotel in Granada.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear kelly,From Seda Club Hotel we would like to thank you for the excellent rating given to our Hotel.We hope to see you again soon!Best regards.Martino Paravizzini.
5 sur 5
par un voyageur

Alahambra/ Granada

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
Great location and new hotel with a charming concierge named Pablo who is very helpful. Hotel is new and very nice rooms and interior.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Front Desk Team (Seda Club Hotel), Gestion de l’hôtel
Thank you for specifically mentioning Pablo, and I will be sure to pass your very kind words on to them, as well as to the whole team.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Front Desk Team (Seda Club Hotel), Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for rating us with a 10 out of 10. We hope to see you back in your next visit to our city