Note fondée sur 260 évaluations de clients

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3,6 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 avr. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Christee - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We hope the next time you are in the area you will stay with us again!Christee - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Five stars.

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Had a medical appointment the next day early so had to come in the night before. The stay was friendly and comfortable the room was clean and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Christee - General Manager, Gestion de l’hôtel
A WOW moment for us!Thank you so much for the taking the time to comment & rate your stay!Christee - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
Rubin a checked us in and was super efficient and professional. We arrived to find the room musty and although the furnishings were updated, the beds clean and comfortable, the comforters and curtains hung on to decades of dull. There likely is some water damage in the walls or roof. although you can’t really see it, you can smell it. We asked for additional Softer linens and were accommodated by friendly housekeeping staff and front desk staff. We kept the window open a crack for our stay. All in all, could use some renovations but for the cost and with such great staff, I would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Christee - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate & comment regarding your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Christee - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate & comment regarding your stay!
3 sur 5
par un voyageur

Noisy and cold

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Very Noisy rooms. We could hear everything in the next room. Got switched to another room with no heat. Ok complimentary breakfast
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Ok for the price. Front desk clerk was new and could not accurately direct us to our room. No elevator
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Christee - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate & comment regarding your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Hotels
Good clean and warm
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2023 sur Hotels