Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Expedia
I only used the property as room only.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 nov. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2022 sur Expedia
Bad - Lumpy pillows, room missing milk on arrival. Hotel needs soundproofing. Unclear on breakfast- there was none. Good- proprietor tried to deal with noise after complaint and provided us with plates and cutlery when we had to get takeaway.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Eva, Gestion de l’hôtel
It was great welcoming you and we are glad you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2022 sur Hotels
Everything was fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Eva, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We would like to thank you for your recent visit to Jessamine House. It has been a real pleasure to serve you. Every guest is a valued guest, and we are delighted to have been your hotel of choice during your recent stay. We hope the accommodations and service were to your liking, as complete satisfaction is our goal here at the Jessamine House. Best regards and we look forward to seeing you again soon. The staff @Jessamine House We hope you enjoyed your stay with us. The team @Jessamine House