Note fondée sur 1 186 évaluations de clients

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3,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2021 par front desk manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for your Feedback
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2019 sur Hotels
Piscine mal propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Terrica Frt Desk Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. We will have our staff take care of any issues that you have advised of.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2019 sur Expedia
Attendre et demander des choses pour le petit déjeuner
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2018 sur Expedia
personnel très gentil. Établissement correct pour le prix.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2018 sur Expedia
Decevant dans l'ensemble. Je n'ai pas pu dormir à cause des punaises de lit. Le matelat etait vetuste
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2018 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Déconseillé. Hôtel très sale.

Publié le 10 sept. 2018 sur Hotels
Hôtel à l'état de quasi-abandon : le ménage n'est pas fait depuis longtemps dans toutes les parties communes, la piscine est très loin d'être en état (eau verte), l'hôtel semble être partagé avec des habitations, la moitié de la moquette de la chambre est imbibée de l'eau de la climatisation, insecte mort sur le lit à notre arrivée, etc. Déconseillé.
3 sur 5
par un voyageur de Port Neches

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mai 2024
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024
Horrible. I’d rather stay in the restaurant in the front rather than stay in that hotel. First off when we got to the airport they was suppose to have a shuttle within 15 mins and waited 30-45 minutes before we got a Uber. Then we get to the hotel and the elevator is busted. Then I went to get my gf something out the vending machine and had to get change from the hot biscuit across the lot to use their machine (and it only took singles and the snacks were well over priced. The last morning of our stay my gf just so happen to wake up and notice a giant Texas cockroach crawling on our ceiling. Then the toilet wouldn’t flush. You can see it’s not the first time they had one there cause she pointed out the splash spots on the wall. All around if I can give them a -10
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Worst experience of my life. We pulled up and the sign wasnt evening working and it was messed up. We checked in and the Hispanic guy around 19-22 probably was very unprofessional. The seats in lobby was stained and dirty. The sign said no smoking and towel cannot be stained. We then got back in our car and proceeded to our room. The gate was broken so anyone can go up to your car and break in and then we wnter the building from the side and it smells like weed smh. We went to the room and it was super dirty with stains on the sheet and on the curtains and the room door was broken from The inside. We immediately called and ask for a refund and the guy said okay and we gave back the key and he was super disrespectful and im pretty sure he was sales weed because a guy came and said he owed him some change and kept looking at us. This is the worst hotel and should be torn down immediately. Health department and city should investigate and look i to this because its was very bad. Amd for them to have a guy that dont care in front counter just being rude is more embarrassing. This place should be closed down. And they still didnt give me my money back and now said they wont give it back. Please dont go we flew from California to this palce you will regret it i promise you