Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
3,1 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par BABATUNDE, Gestion de l’hôtel
Thank you ma/sir, we appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2022 sur Expedia
The hotel management is greedy. The facilities is falling apart. Food and other services are exploitative in pricing. Mosquitoes everywhere. The place is a poorly maintained glorified portakabin. Do not even try to stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2022 par BABATUNDE, Gestion de l’hôtel
We couldn't check Mr Fola in because we were fully booked and his reservation was not confirmed by us. We want to suggest that expedia allow us to confirm all future reservations before guests arrive at the hotel. i recall that Mr Fola was our guest in February and he was full of praises for our service. However, we apologize for any inconveniences as a result.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2022 sur Expedia
The property have bunch of rude and unprofessional rude staff and self centred management. The rooms are filthy with dilapidated facilities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2022 par BABATUNDE, Gestion de l’hôtel
We couldn't check Mr Fola in because we were fully booked and the reservation was not confirmed by us. We want to suggest that Expedia allow us to confirm all future reservations before guests arrival. i recall that Mr Fola was our guest recently in February to be precise and he was full of praises for our service. However we want to apologize for any inconveniences as a result.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2022 sur Expedia
Hotel was clean and all in all nice just there was not enough bars on the property which would be open all hours ..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2022 par BABATUNDE, Gestion de l’hôtel
Thank you sir, we appreciate your your feed back
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par BABATUNDE, Gestion de l’hôtel
Thank you ma, we appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Good Hospitality

Publié le 20 févr. 2022 sur Hotels
The service was good and the staffers were friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par BABATUNDE, Gestion de l’hôtel
Thank you sir, we appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2021 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2021 sur Hotels
Experience good l didn't like that they gave me breakfast for one person and the room had people
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 déc. 2020 sur Hotels