Note fondée sur 177 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Fantastique

Publié le 12 déc. 2020 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2020 par Badr Alamri Front office manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ali, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Hotel Jeddah. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Badr Alamri Front office manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Hotel qui date un peu...

Publié le 4 nov. 2016 sur Hotels
J'ai du changer 2 fois de chamber a cause de l'humidite (foret odeure)!!!! La premiere a forte odeur d'humidite. La second fois forte odeur d'humidite et la telecomande de la chamber ne fonctionne pas. Ceci est tres ennuyant quand on arrive a l'hotel tres fatigue et que nous avons besoin de se reposer/travailler, etc...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Excellent service and location
3 sur 5
par un voyageur

Okay experience

Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
An okay stay. Hotel itself needs renovation, rooms are spacious but worn-out, quality of building deteriorated. Reception and check-in experience was great, yet overall experience is below average. Staff needs real up-skilling especially in Restaurant, one waiter doesn't know what 'maple syrup' is, staff put more time chatting together,...etc. Concierge service needs to be upgraded.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
They’re good nice and clean.
3 sur 5
par un voyageur

Ok stay.

Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
Rooms are a bit dated, day staff at reception very friendly and helpful. Room hadnone towel had to ask many times for a second one, check in time on websie and on Hotel.com is wrong, check in anytime after 2pm. Breakfast was good
3 sur 5
par un voyageur de Geilenkirchen

Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
Staff was friendly. TV programme was limited for evening in room. Breakfast was nice but for KSA still a little disappointing. Coffee was not fresh but from automatic coffee machine.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
Everything was excellent