Note fondée sur 527 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Hilton Sandton, Gestion de l’hôtel
Dear Severine,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay at our hotel.Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that you enjoyed our prime location near Nelson Mandela Square, as well as the convenience of our shuttle service. It's wonderful to know that you found our breakfast options to be plentiful and reasonably priced, and that you were able to relax and unwind in our pleasant pool area.We also appreciate your positive comments about our well-equipped gym and the quality of food served in our restaurant.However, we apologize for any inconvenience you experienced during the extension of your stay. Your feedback is important to us, and we will review our procedures to ensure a smoother experience for our guests in the future.Thank you once again for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2022 par Hilton Sandton Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Philippe, Good evening and thank you for taking the time to share your feedback with us after your recent visit. We are pleased to see that we met most of your expectations and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future. Stay safe. Kindest Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2021 par Hilton Sandton Team, Gestion de l’hôtel
Dear LAURENT Good morning and thank you for taking time to rate your recent visit to our Hotel, it is truly appreciated. We are delighted that we exceeded your expectations and look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future. Stay safe. Kindest Regards Hilton Sandton Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2021 par Hilton Sandton Team, Gestion de l’hôtel
Dear LAURENT, Thank you for choosing the Hilton Sandton and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Sandton. Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Expedia
L'état des chambres et de l'hôtel était propre. Il reste de la poussière sur les meubles de la chambre...
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 11 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel très bien, chambre propre et confortable, très bonne literie. Bel accueil de la part du personnel, gentillesse et disponibilité, belle piscine, salle de sport.
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 31 déc. 2019 sur Expedia
Merveilleux proche de tout. Personnel compétent et gentil service impeccable bon déjeuner beaucoup choix
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2019 sur Expedia
Excellent accueil, service parfait, superbe hôtel. Chambre spacieuse et agréable, calme. Restauration de qualité.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2019 sur Hotels
Notre séjour à l'hôtel c'est bien déroule comme les deux fois précdentes.C'est toujours agréable de retrouver cet hôtel et son équipe toujours disponible!