Note fondée sur 35 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Maria, Gestion de l’hôtel
Hi, Lek! We are sorry that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you with our team. Regards, Maria
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Fairuz! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Muhamad! We regret the inconvenience may have caused to you. We will try to make your next stay comfortable with us, we believe in continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead :) Regards, Eva
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2023 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you for the pleasing feedback, Thewhite! We will put in our continuous efforts to provide consistent service every time. Regards, Joey
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2023 sur Expedia
👍👍👍👍👍
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Victor! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep your standards in the future. Regards, Amelia.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2022 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Bryce
5 sur 5
par un voyageur

Same satisfaction for second stay

Publié le 24 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2020 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your appreciation. We hope to give you consistent service every time. Regards, Barbara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2020 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Glad to see that you have rated us positively, Shatesh! Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Jane