Note fondée sur 799 évaluations de clients

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4,4 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Lévis

Publié le 23 avr. 2023 sur Expedia
Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par Guest services, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Holiday Inn & Suites Kamloops. We appreciate your feedback and giving us a high score! Hope to see you next time you are in town.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2023 par Guest services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Une valeur sûre

Publié le 1 avr. 2019 sur Hotels
Un établissement conforme aux standards de la chaîne.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2018 sur Expedia
Nous avons arrêté au holiday inn et c’est un bel hôtel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par franck de toulon

tres bon hotel mais environnement moyen

Publié le 13 août 2016 sur Hotels
l'hôtel est propre et l'accueil très performant. le cadre est une zone commerciale de quartier défavorisé mais le but étant une pause de roadtrip.
4 sur 5
par un voyageur

Bon service

Publié le 25 oct. 2013 sur Hotels
Agréable
4 sur 5
par Chris de Nord

Bien

Publié le 14 août 2013 sur Hotels
Bon hotel. chambres confortables. Petit déjeuner dans restaurant à coté OK. salle gym, piscine, business center... pratique. L'accueil pourrait être améliorée, le personnel n'est pas très souriant. A savoir quand le site dit "petit déjeuner inclus" cela signifie que vous avez un "voucher" de $25 pour deux personnes. Si vous étiez quatre dans la chambre: 2 adultes et deux enfants, vous n'avez que ce voucher de $25 pour 4, ce qui est insuffisant pour déjeuner à 4 au restaurant.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024
The property is currently under renovation. The space is chaotic. I could look past this, but for the fact that I was not made aware that the accessible room that I specifically selected over a month prior with roll in shower was not an available because the entire floor was being renovated. I was switched to a regular room and only found out upon entering the room. I was 8 hours from home without the ability to take care of the most basic needs. At first they merely offered an apology and refund, which did not address my MAJOR vulnerability. I asked them to find me another room that was accessible elsewhere. In theory they did do this. They booked me at a hotel owned by the same owner, in an “accessible room”. There the bed was too high, the roll-in shower was up a 2” step, and the sink was not accessible at all (obstructed by the toilet and not wheel under). You should not list these rooms as wheelchair accessible. It is negligent. The front desk staff did their best, but this was a traumatizing experience. I got zero dollars value for the money spent. I’d give this experience a zero if I could. I will never book with these two properties in Kamloops again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par WEI, Gestion de l’hôtel
I'm truly sorry for the inconvenience and frustration you experienced due to the renovation and lack of accessible accommodations. We apologize for the oversight and will take immediate action to address the issues you've raised. Your feedback is invaluable, and we're committed to making improvements to prevent similar situations in the future. We appreciate your understanding and hope to have the chance to make it right in the future.