Note fondée sur 556 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
99 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Excellent service and tasteful, serene decor throughout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Department of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear John,Very warm greetings from Silks Club Kaohsiung. Thank you very much for your feedback.We look forward to welcoming you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Department of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Yukari,Very warm greetings from Silks Club Kaohsiung. Thank you very much for your feedback.We look forward to welcoming you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par 晶英國際行館 客務部, Gestion de l’hôtel
Dear YANG,誠摯的感謝您於此趟旅程中選擇行館入住,我們很榮幸能為您服務!無論何時何地,行館的每位同仁都隨時準備好迎接您回到高雄的家,期待下次再與您相見。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par 晶英國際行館 客務部, Gestion de l’hôtel
Dear TAIN YOW,誠摯的感謝您於此趟旅程中選擇行館入住,我們很榮幸能為您服務!無論何時何地,行館的每位同仁都隨時準備好迎接您回到高雄的家,期待下次再與您相見。
5 sur 5
par un voyageur

High standard hotel and services

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
As a frequent traveler and this is probably the best experience I had. It’s the attention to details that shows in every corner of the hotel, from furnitures and staff services. The owner’s philosophy in seeking perfection and high standard manifests everywhere in the hotel. The overall attitude shows the owner really cares.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Department of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Shaoching,Very warm greetings from Silks Club Kaohsiung. Thank you very much for your feedback.We look forward to welcoming you back in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par 晶英國際行館 客務部, Gestion de l’hôtel
Dear I wen,誠摯的感謝您於此趟旅程中選擇行館入住,我們很榮幸能為您服務!無論何時何地,行館的每位同仁都隨時準備好迎接您回到高雄的家,期待下次再與您相見。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par 晶英國際行館 客務部, Gestion de l’hôtel
Dear Chia Jung,誠摯的感謝您於此趟旅程中選擇行館入住,我們很榮幸能為您服務!無論何時何地,行館的每位同仁都隨時準備好迎接您回到高雄的家,期待下次再與您相見。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par 晶英國際行館 客務部, Gestion de l’hôtel
Dear Mei Man,感謝您選擇下榻晶英國際行館,我們很開心得知您有個愉快的住宿經驗,也感到十分榮幸!再次謝謝您的分享以及回饋,並誠摯地期待您的回訪!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par 晶英國際行館 客務部, Gestion de l’hôtel
Dear Jui chien,誠摯的感謝您於此趟旅程中選擇行館入住,我們很榮幸能為您服務!無論何時何地,行館的每位同仁都隨時準備好迎接您回到高雄的家,期待下次再與您相見。