Note fondée sur 327 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Une nuit d'escale
Publié le 31 mai 2023 sur HotelsHôtel bien situé sur le port. Méritererait une rénovation de certaines parties communes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2023 par Tron Olsen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe.Thank you for your review. We really appriciate your time to leave us a few word.We are in the prosess of renovating all of the common areas, so hopefully next time you visit us, we will look alot fresher.
par un voyageur
Publié le 19 août 2019 sur Expedia
par un voyageur
Correct sans plus
Publié le 14 juin 2018 sur HotelsChambre assez basique, un seul oreiller par personne, dernier étage sans ascenseur (avec valises), petit déjeuner correct, quartier moyen
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Tron Olsen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hei Yonas.Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt opphold.
par un voyageur
Bra Hotel
Publié le 4 déc. 2023 sur HotelsBra hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2023 par Tron Olsen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hei Magnus.Tusen takk for hyggelig score etter ditt opphold.Ønsker deg en flott førjuls tid.
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Slitent hotell, dårlige senger , kjipe rom. Ok frokost
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Tron Olsen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hei Trond.Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding etter ditt opphold.Jeg er lei meg for at du ikke var tilfreds med oppholdet. Sengene er byttet i år til Jensen senger, så her må jeg sjekke opp hva som er galt. Vi har malt og oppgradert korridorer, frokostsal og lobby, og er i prosess med å oppgradere alle rom. Dette har vi laget ut melding om på våre nettsider og det henger oppslag på inngangsdøren, heisen og inngangen til frokostsalen. Jeg håper du gir oss en ny mulighet, og at du tar kontakt med meg dersom du velger oss for ditt neste besøk i Kristiansund. Igjen takk for tilbakemeldingen, og hjertelig velkommen tilbake.
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2023 par Tron Olsen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hei Hans Bernhard.Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en score.
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Tron Olsen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hei Hans-Jørgen.Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til dette.Velkommen tilbake
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par Tron Olsen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Kjære Eigil.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold. Velkommen tilbake til oss!
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Tron Olsen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Kjære Grete.Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.