Note fondée sur 13 évaluations de clients

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4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Naila! Thanks for the good review and wishing you a wonderful trip in Langkawi.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2023 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Zak! Thanks for your continued support. Wishing you a pleasant trip in Langkawi and take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2023 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi KORAWEE! Thanks for the good review. Wishing you a wonderful journey in Langkawi and take care.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2022 sur Hotels
Store rom med gode senger, nærhet til det meste. Frokosten var det største minuset, ingen av rettene var merket og de hadde bare en brøkdel av det som de presenterte ved innsjekk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2023 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stian! Welcome to Langkawi and thanks for the review. We will propose to management if to remain or remove the complimentary breakfast service due to bipolar feedback from guests. Wishing you a wonderful journey in the beautiful island and take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2022 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ravinder! Thanks for the good review. Wishing you a wonderful journey in Langkawi.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2022 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Maya! Thanks for the good review. Happy holidays to you in Langkawi and we hope to see you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2022 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Andreas! Welcome to Langkawi. You are welcome to seek help from our 24 hours front desk for necessary assistance or immediate response during your stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nik Mohd Ruiz! Thanks for the positive review. Happy holidays to you in Langkawi and safe travel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
Clean and comfort budget hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Hui Zuan! Thanks for your time for the good review. Wishing you a valued stay with us and a wonderful trip in Langkawi.
4 sur 5
par un voyageur

Good for the money!

Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
If all you need is a place to sleep, this is pretty good. Basic room with smart TV that will probably lay from your hard drive. Didn’t get any housekeeping, so not sure if they come every day. Kettle and cups, but no sachets of drinks. Didn’t try the breakfast but believe it’s pretty basic. Surprised that it was so quiet. Very near to just about everything. Check in was very fast. Would definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par CSL Team, Gestion de l’hôtel
Hi Graeme! Thanks for your time for the positive review. We are glad to hear that you had a valued stay with us in Langkawi. We have daily housekeeping service upon request so you just need to hang the "make up room" door hanger or inform our 24 hours front desk. Meanwhile we are providing coffee and tea together with creamer and sugar sachets at minibar. Hope you had a fun time exploring this beautiful island and we look forward to welcoming you again for anther great experience.