Note fondée sur 942 évaluations de clients

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4,3 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par Sébastien

Hotel vétuste a renover rapidement !

Publié le 15 déc. 2017 sur Hotels
Arrivee dans un parking a etage sans ascenceur Personnel sympa et accueillant Chambre vetuste, moquette sale, fenetres tres mal isolées, ... Le chauffage fait un bruit horrible Wifi tres bien Salle de sport bien equipee avec un accueil tres professionnel Piscine, sauna, Jacuzzi bien, mais espaces a renover Bonne situation Un bon potentiel mais ... a renover !
5 sur 5
par AGOGUE

SUPER

Publié le 11 sept. 2017 sur Hotels
Juste une nuit mais nous y serions restés avec plaisir sous réserve que les voisins changent..... Hôtel très agréable. Seule ombre au tableau,nous avions une chambres mitoyenne à une autre chambre avec une porte de communication et nous avions des voisins très bruyants.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Manish Dhruve, Gestion de l’hôtel
Dear CameronThank you for taking the time to tell us about your experience at the Holiday Inn Leicester. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Holiday Inn, we strive to provide a superior service experience for every guest; therefore your feedback is very important to us.We do apologize for the inconvenience we may have caused and would appreciate any feedback as a gift so that it allows us to develop, make suitable changes, and deliver the great service that you our guests expect.We appreciate your sharing your score, and we hope that you will allow us to better serve you soon.Sincerely,Manish DhruveOperations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Good clean hotel with great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Manish Dhruve, Gestion de l’hôtel
Dear DavidThank you for taking the time to provide us with valuable feedback on your recent stay with us. The team is encouraged by your score, and it would motivate them to continue improving to deliver great service.We do look forward to welcoming you in the future.Kind regardsManish DhruveOperations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Manish Dhruve, Gestion de l’hôtel
Dear AislingThank you for taking the time to provide us with valuable feedback on your recent stay with us. The team is encouraged by your score, and it would motivate them to continue improving to deliver great service.We do look forward to welcoming you in the future.Kind regardsManish DhruveOperations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Manish Dhruve, Gestion de l’hôtel
Dear RobertThank you for taking the time to tell us about your experience at the Holiday Inn Leicester. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Holiday Inn, we strive to provide a superior service experience for every guest; therefore your feedback is very important to us. if you wish to let us know more about how we can improve please advise us.We appreciate your sharing your concerns, and we hope that you will allow us to better serve you soon.Sincerely,Manish DhruveOperations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Manish Dhruve, Gestion de l’hôtel
Dear PreenaThank you for taking the time to provide us with valuable feedback on your recent stay with us. The team is encouraged by your score, and it would motivate them to continue improving to deliver great service.We do look forward to welcoming you in the future.Kind regardsManish DhruveOperations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Manish Dhruve, Gestion de l’hôtel
Dear GaryThank you for taking the time to provide us with valuable feedback on your recent stay with us. The team is encouraged by your score, and it would motivate them to continue improving to deliver great service.We do look forward to welcoming you in the future.Kind regardsManish DhruveOperations Manager