Note fondée sur 950 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par Andaz London Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, thank you for taking the time to rate your experience with us. We are delighted you had a great experience during your stay and our amazing staff took such great care of you. Thank you for staying with us and we certainly hope to have the pleasure of welcoming you back to Andaz London in the future. Should you need anything at all, please let us know. Sincerely, Andaz London Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2020 sur Expedia
L’accueil est chaleureux Propreté Professionnalisme
5 sur 5
par un voyageur

Quartier agréable

Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
Un quartier d'affaires mais très agréable aussi pour le tourisme. C'est notre trosième séjours dans ce quartier de Londres. Hotel impeccable
5 sur 5
par un voyageur

un must

Publié le 13 nov. 2019 sur Hotels
Excellentes prestations hôtel très bien situé, personnel aux petits soins malgré le nombre de chambres. Séjour parfait.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2019 par Mario, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Francois, Thank you for leaving a 10 star rating regarding your recent stay here at Andaz London. I am thrilled to learn that you had a lovely stay with us and enjoyed your Andaz experience. Once again thank you for your time and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Andaz London in the future. With kindest regards, Mario Flanagan General Manager Andaz London Liverpool Street
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 21 mai 2019 sur Hotels
Parfait en tous points!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2019 par Mario, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for your wonderful review of your stay with us! I am pleased to learn that you have found your Andaz experience perfect! Once again thank you for your time and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Andaz London in the future. With kindest regards, Mario Flanagan General Manager Andaz London Liverpool Street
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Mario, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, Thank you for your excellent review of your recent stay with us! I am delighted to read that you have enjoyed your Andaz experience! Once again thank you for your time and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Andaz London in the future. With kindest regards, Mario Flanagan General Manager Andaz London Liverpool Street host.londonliv@andaz.com