Note fondée sur 944 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par GG, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking your precious time and providing us a positive feedback on your stay with us.Looks like you had a wonderful time with us.We thank you once again for choosing us and see you soon back again when ever your business or leisure brings you back to London.Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par Riccardo Meloni - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you ever so much for taking the time to post on your review - great to see you had an overall nice stay here with us!The team and I hope to welcome you back when you are next in the area.Kind Regards,Riccardo Meloni
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2023 par Anna, Gestion de l’hôtel
Dear Elodie, Thank you ever so much for taking the time to post on your review - great to see that you had such a wonderful experience and have rated us top marks! The team and I hope to see you back with us when you are next back in the area. Kindest regards, Anna Mane, Reservations administrator
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2022 sur Hotels
Bel hotel , rénové , belle chambre spacieuse, un seul bémol , le ménage quotidien laisse à désirer... Accueil agréable, personnel de réception au top mais ne parlant pas français..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2022 par Anthony, Gestion de l’hôtel
Dear LydieThank you for taking the time to post on your review - great to see that you had a really nice stay with us and that the reception team were also so great. Sorry to hear that there was an issue with your room, I trust that the team resolved this for you upon report.The team and I hope to see you back with us when you are next back in London.Kindest regardsAnthony BarrettGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2022 par Riccardo Meloni Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you ever so much for taking the time to post on your review - great to see that you had such an enjoyable stay!We hope to see you back with us here in Chelsea when you are next back in the area.Kindest Regards,Riccardo Meloni
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Expedia
n
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Anthony, Gestion de l’hôtel
Dear BenoitThank you for taking the time to post on your review - wonderful to see that you had such a lovely stay, we hope to see you back with us when you are next back in the area.Kindest regardsAnthony BarrettGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2022 sur Expedia
Très bien placé pour les transports (bus et train) personnel au top chambres fonctionnelles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2022 par Anna, Gestion de l’hôtel
Dear Sergio,Thank you for taking time to leave a review. We are happy to know that you enjoyed your stay with us, and found our location and facilities functional. We hope we will see you again soon!Kindest regards,
4 sur 5
par un voyageur de Nantes

Publié le 1 janv. 2020 sur Expedia
Propreté des chambres moyenne. Personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par Anthony, Gestion de l’hôtel
Dear Christine Thank you for taking the time to post on your review of your recent visit to us here in Chelsea. I am really happy to see that you found the team so helpful and made sure that you had such a positive experience. We hope to see you back with us here in Chelsea when you are next back in London Kindest regards Anthony Barrett General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2019 sur Hotels
Séjour positif, le téléphone était cassé mais le service à la réception était courtois et efficace ! (Comme toujours !)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2019 par Evelin, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for your time and your amazing score! I am very happy to see you found your stay excellent. I hope we will be able to see you very soon again here with us in Chelsea! Warm regards, Evelin Horvath, Duty Manager