Note fondée sur 955 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Alvania, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are incredibly grateful that you took the time out to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON - REGENT'S PARK.We are so grateful for your lovely feedback and we hope to welcome you back at the hotel in the near future.Sincerely,Alvania MendoncaReception Supervisor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Alvania, Gestion de l’hôtel
Dear Julian,We are incredibly grateful that you took the time out to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON - REGENT'S PARK.We are so grateful for your lovely feedback and we hope to welcome you back at the hotel in the near future.Sincerely,Alvania MendoncaReception Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
Hotel bien situé, dans un quartier calme et proche de nombreuses attractions. Le personnel est sympathique et serviable. Le petit-déjeuner très bon et avec du choix. Les plats du restaurant sont copieux et de bonne qualité. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2023 par Alvania, Gestion de l’hôtel
Dear Karine,We are incredibly grateful that you took the time out to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON - REGENT'S PARK.We are so grateful for your lovely feedback and we hope to welcome you back at the hotel in the near future.Sincerely,Alvania MendoncaReception Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2023 sur Expedia
Staff was super nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Alvania, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume,We are incredibly grateful that you took the time out to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON - REGENT'S PARK.We are so grateful for your lovely feedback and we hope to welcome you back at the hotel in the near future.Sincerely,Alvania MendoncaReception Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par Alvania Mendonca, Gestion de l’hôtel
Dear Thierry,We are incredibly grateful that you took the time out to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON - REGENT'S PARK.We are so grateful for your lovely feedback and we hope to welcome you back at the hotel in the near future.Sincerely,Alvania MendoncaReception Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2023 par Charlie, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,We are incredibly grateful that you took the time out to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON - REGENT'S PARK.We are so grateful for your lovely score and we hope to welcome you back at the hotel in the near future.Sincerely,Charlie,Reception Supervisor
3 sur 5
par un voyageur

Ne mérite pas les 4*

Publié le 9 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2023 par Charlie , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are incredibly grateful that you took the time out to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON - REGENT'S PARK.We are so grateful for your lovely score and we hope to welcome you back at the hotel in the near future.Sincerely,Charlie,Reception Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2022 par Vicente, Gestion de l’hôtel
Dear Laura,We are incredibly grateful that you took the time out to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON - REGENT'S PARK.Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our services.We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Vicente MiretReception Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 19 mars 2022 sur Hotels
L’accueil est très amical
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2022 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Antoine, Thank you for taking the time out to tell us about your experience at Holiday Inn regents park. We are so grateful for your feedback and we hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Argenis Urdaneta Guest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2020 sur Hotels