Note fondée sur 950 évaluations de clients

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4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Warner, Gestion de l’hôtel
Dear Elodie,Thank you for sharing your scores with us. Your support is very much appreciated and we hope to be able to serve you again in the future.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2023 par Warner, Gestion de l’hôtel
Dear Late,Thank you for taking the time to provide us with your scores following your most recent stay. We are thrilled to see that you have given us an 8/10 rating! We hope that we may have the opportunity to serve you again in the future. Till then, safe travels!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2022 par Warner, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for sharing your scores with us.Your opinion is very important to us and we appreciate your support.We hope to see you soon.Regards,Warner BumatayFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2022 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2022 par Edson Moreira - Operations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Christophe, Thank you for your 4 out of 5 stars after your recent stay with us. We appreciate your support and we hope to welcome you back soon. Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Nice hotel but please respect customer's sleep !

Publié le 24 févr. 2022 sur Hotels
Woke up in the middle of the night by people screaming in the corridors of my floor but apart from this, nothing to say !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2022 par Ziggy, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Michel, Please accept my apologies about the disturbance in the night. we had some rowdy guests but my colleagues were on top of the situation and diffused it without further incident. I hope it did not ruin your overall experience and we will see you again!
4 sur 5
par un voyageur de Marseille

Publié le 5 févr. 2020 sur Expedia
J'ai aimée la propriété seul bémol que le personnel ne parle pas Français.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2020 par Edson - Operations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Soilha, Thank you so much for staying with us and for sharing your feedback with us, I am sorry that no one could speak french while you were staying with us. I hope that won't stop you to visit us again. Best wishes,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
Ce n'était pas mal dans l'e
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Edson - Operations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Abdallah, Thank you for staying with us at the Holiday Inn London West and for sharing your feedback with us. I am glad that you enjoyed your stay and I hope we will have the pleasure to welcome you back soon. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Edson - Operations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Chantal, Thank you for your kind review after staying with us we appreciate our guest feedback very much. I hope I will have the pleasure to welcome you back soon. Best regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2019 sur Hotels
Le petit déjeuner était infecte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Edson - Operations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Hanh, Thank you for staying with us and for sharing your feedback. I am sorry to hear that you didn't enjoy your breakfast, I have addressed your comments directly to our head chef. Once again thank you for your valuable feedback and I hope to see you soon in our hotel. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2019 sur Expedia