Note fondée sur 928 évaluations de clients

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4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Hotel à éviter

Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Cet hôtel n’est pas digne de ses 4 étoiles. À notre arrivée nous avons dû demander un changement de chambre car nous avions un chambre très petite avec un petit lit et une micro salle de bain. La nouvelle chambre était certes plus grande mais il n’y avait qu’un jeu de serviettes de bain, pas de tapis de bain, la ventilation est très bruyante, l’isolation sonore inexistante, la moquette sale, l’eau de la baignoire et du lavabo ne s’écoule pas. La pression du robinet est tellement forte qu’il y a de l’eau partout quand on ouvre et le lavabo n’est pas assez profond pour se laver les mains. Pas de lampes de chevet mais uniquement des spots éblouissants au dessus du lit. Les rideaux ne sont pas assez occultants et la lumière rentre à travers la porte de salle de bain qui est vitrée. Le sèche cheveux au dessus du mini bar au lieu de la salle de bain n’est vraiment pas pratique. La lumière du mini bar passe à travers l’armoire. La literie est beaucoup trop molle et le duvet était taché. À la réception il n’y avait pas de carte de la ville et la prestation de l’accueil est décevante pour un 4 étoiles. La vitrine de l’hôtel (façade, emplacement, entrée) est belle mais on déchante quand on rentre dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par zarin, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Your observations about your recent stay at our hotel have been noted; we appreciate your frank insights. It is clear that your experience fell short of the high standards we have set for ourselves. For that, we extend our sincere apologies. We understand that your initial room did not meet your expectations, and we regret any inconvenience caused by the room change. Our aim is always to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests, and we are sorry to hear that we did not meet this aim on this occasion.The details you've mentioned about the room amenities and cleanliness are concerning, and we regret any discomfort or inconvenience you may have experienced. We value your feedback as it allows us to reflect on the areas that need our attention. We are also sorry to hear that our reception service didn't live up to your expectations. We aim to provide a warm and welcoming service to all our guests and we regret if we fell short on this occasion.Despite these disappointments, we hope you were able to take advantage of our central location in the heart of London’s shopping district, with Soho, Mayfair and the West End within walking distance.Once again, we apologize for the issues you faced and we appreciate your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the high-quality experience that you should expect from us.Best Regards,The Reception Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2023 par The Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mirim,Thank you for your 10/10 review! We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Expedia
Beautiful room, so well placed in a very touristic area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par Ryan Alper, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It's truly delightful to read your appreciative words about our hotel room and its prime location. Ensuring our guests have a beautiful surrounding during their stay is a priority for us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable experience in the heart of our touristic area.Best Regards,The Reception Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2021 sur Hotels
Bon sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2021 par Daniela, Gestion de l’hôtel
Dear Matthieu, Thank you for taking the time to rate your recent experience at the Berkshire Hotel. Your review whether positive or negative is very important to us as it gives us the opportunity to constantly improve our service. Thank you once again for your high rating. Warm Regards, Daniela
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2019 par Juan Luna , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave a review of your recent stay at Radisson Blu Berkshire Hotel. We hope to welcome you back hopefully in the not to distant future Kind Regards The Front Office Team
5 sur 5
par un voyageur

Parfait pour londres

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
Hôtel dans lequel je séjourne régulièrement car tout est parfait, propre, facile d’accès
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2019 par The Lobby Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your positive feedback, we strive hard to match guest expectations and appreciate the observation and time spent to provide us with such good review. Hope you will have a great evening and see you soon again. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par Juan Luna , Gestion de l’hôtel
Dear Traveller Thank you for taking your time to leave us a review on your recent stay with us at the Berkshire hotel, I am pleased that everything was of your satisfaction we look forwards to welcome you back in the near future Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Superbe séjour à Londres

Publié le 23 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, Thank you for taking your time in leaving a great review about your previous stay at the Berkshire hotel. We look forward in welcoming you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2019 par Berkshire Team, Gestion de l’hôtel
Dear Wladimir, thank you for taking your time in rating us on Expedia. We appreciate the time and we hope to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par Juan Luna, Gestion de l’hôtel
Dear Traveller, Thank you for taking your time to provide feedback of your recent stay with us at the Radisson Blu Edwardian Berkshire Hotel. We hope to welcome you back to the hotel soon. Yours sincerely, Juan E Luna