Note fondée sur 1 431 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par tamara, Gestion de l’hôtel
Dear [Guest's Name],Wow! Thank you so much for your fantastic rating! It's truly heartening to hear that you had such a wonderful experience during your recent visit to [Spa Name].Receiving a perfect 10/10 from you means the world to us. It reaffirms our commitment to delivering exceptional service and ensuring that every aspect of your visit exceeds your expectations.Your satisfaction is our top priority, and knowing that we achieved that goal fills us with immense pride. We are incredibly grateful for your glowing feedback and for choosing [Spa Name] for your relaxation needs.We can't wait to welcome you back for another delightful experience. If there's anything specific you'd like us to arrange for your next visit, please don't hesitate to let us know.Thank you once again for your outstanding rating!Warm regards,Reception Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Romeo, Gestion de l’hôtel
Dear Jun,I hope my email finds you well. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us, thank you for giving us a 10/10. Our hotel prides itself with the great service our team delivers, and to hear you have received this service is excellent. Great feedback like yours inspires our team to continue to deliver their great service. If there is anything we can help with regarding any future reservations with us, please do not hesitate to get in touch.We truly hope we will have a chance of welcoming you again soon.Kind regards,Romeo MadrinanReception Team Leader
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Phillipe, Thank you for your detailed review and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear you enjoyed your recent visit to the Radisson Blu Edwardian Heathrow HotelThank you again for sharing your experience with us - we really appreciate it!Hope to welcome you soon in the near future.Regards,Reception Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2023 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Raal,Thank you for your detailed review and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear you enjoyed your recent visit to the Radisson Blu Edwardian Heathrow HotelThank you again for sharing your experience with us - we really appreciate it!Hope to welcome you soon in the near future.Regards,Reception Team
3 sur 5
par un voyageur

Séjour une nuit

Publié le 3 févr. 2023 sur Hotels
Je n'ai pas été accueilli comme un membre de chez hôtel.com Pour le reste, personnes ne parlent français ou une autre langue, c'était écrit polyglotte. Salle de bain baignoire et je peux pas utiliser la baignoire a cause de mon handicap. Le petit déjeuner impossible de le prendre étant donné que c'est ouvert a 6:30, c'était inclus donc vous devriez me rembourser le petit déjeuner. Pour un 4 étoile c'est pas top, le chauffage doit être mis à fond pour fonctionner. C'est sans plus, pas de service en chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2023 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Thank you for your feedback in regards to your recent stay. Please accept our sincere apologies for any inconveniences caused, we have passed your feed back to our team to improve on our services.Regards,Reception Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2022 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2022 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Alian,Thank you for your feedback in regards to your recent stay. We are really glad that you have enjoyed you recent visit to us and hope to welcome you in the future.Regards,Reception Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you for your feedback in regards to the recent stay at the Radisson Blu Edwardian.Please accept our sincere apologies for any inconveniences caused during your recent stay.We wish to welcome you in the future.Regards,Reception Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Expedia
Très bel établissement, chambre spacieuse et confortable. Excellent petit déjeuner, buffet complet et varié. Accès facile à l'aéroport (arrêt de bus juste à proximité) et même un McDo à côté !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2022 par GRM, Gestion de l’hôtel
Dear Colette, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcoming you back in the nearest future. Warm regards, The Reception Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2022 par Jamie Walker, Lobby Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yassin, Thank you for your feedback and for taking the time to rate us about your experience whilst staying with us at the Radisson Blu Edwardian Heathrow Hotel And Conference Centre. We are delighted to read that you enjoyed Your stay with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to the hotel once again in the near future. Warm Regards Jamie Lea Walker Lobby Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024
Easy transportation to airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par The Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kathy,We're delighted to hear that you found our transportation to the airport convenient! Making travel seamless for our guests is a priority for us, and we're glad we could provide you with an easy journey. Thank you for taking the time to share your positive experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!Warm RegardsThe Reception Team