Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Hôtel idéal pour visiter les musées de Londres, proche du magasin Harrods et des parcs (Hyde Park et St James Park). J'ai demandé à changer de chambre car la douche de la chambre 112 n'est pas adapté si on fait 1,80 m (trop basse)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Stephanie A, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for bringing the issue with the shower in room 112 to our attention. We are glad that you enjoyed our ideal location, close to Harrods, Hyde Park, St James Park and various museums. The Radisson Blu Edwardian Vanderbilt is situated in South Kensington, near Regent's Park, Knightsbridge and Chelsea – all of which are a few minutes' walk away. It's also a great area to visit the Natural History Museum, V&A, Regent’s Park and Kensington High Street.At Radisson Blu Edwardain Vanderbilt we always strive to ensure that all of our guests experience the utmost level of comfort during their stay with us. It is disappointing to hear your shower was too low - we will certainly take this into consideration for further improvements. Thank you again for taking the time to provide your valuable feedback - it is integral part of how we continue enhancing our guests’ experience.Kind Regards,Reception Team Leader
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2023 par William Treacher, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that you were not completely satisfied with your stay at Radisson Blu Edwardian Vanderbilt. We strive to provide our guests with an excellent experience and are disappointed when we fall short of the mark. We take all customer feedback seriously and would love to know more detail about your visit so that we can work on any areas of improvement. Would you be willing to tell us what didn't meet your expectations? We would be grateful for any additional comments or feedback you may have. Thank you for taking the time to share your thoughts with us.Kind Regards,William TreacherFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2019 par GRT, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2019 par GR team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We hope that you are well. Thank you for the rating. Kind regards, The lobby team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2019 par GRT, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Many thanks for your feedback. Please be assured that the point/s raised will be followed up by the relevant department in order to improve constantly our service for all our guests. Kind regards Guest Relations team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2019 par Guest relations team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour, hôtel et personnel de qualité

Publié le 23 févr. 2019 sur Hotels
Après un séjour qui s'était mal passé, le service client de l'hôtel m’a contacté me proposant un surclassement en chambre King Deluxe avec petit-déjeuner offert pour mon prochain séjour. Cela m'a permis de découvrir ce type de chambre que je n'avais jamais réservé au préalable. La chambre King Deluxe est tout simplement magnifique, spacieuse, la salle de bain moderne et les articles de toilettes de la marque REN, qui est celle que j'utilise à titre personnel ! :D Je me suis sentie comme à la maison durant les 3 nuits de mon séjour. J'ai, par ailleurs, fait l'objet d'attentions quotidiennes multiples : à mon arrivée une assiette de fruits et des fraises enrobées de chocolat blanc m'attendaient, un peu plus tard dans la journée une personne est venue m'offrir un paquet de bonbons, quelqu’un est passé en soirée, alors que j'étais sortie, fermer les rideaux de ma chambre pour que je n'ai pas à le faire à mon retour. Le lendemain un nouveau plateau de fraises enrobées de chocolat m'attendait dans ma chambre en fin de matinée et chaque jour une nouvelle surprise agréable m'attendait à mon retour en chambre. Après cet agréable séjour la difficulté va être de repasser à une chambre standard simple lors de ma prochaine réservation ;)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2019 par GRT, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Londres

Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
Très bon hôtel que nous fréquentons souvent.Calme et très bien situé.A quelques stations de métro de Harvey-Nicchols,Harrods,Musées, Piccadilly (restaurants/shopping etc...) et facile de trouver un taxi le soir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2019 par Guest relations team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2019 sur Hotels
Amazing stay at the Radisson Blu. Will definitely come back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2019 par Guest relations team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024
Stephanie was amazing at attending to everything! Hope to stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Rafael G Reception Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Ryan,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive experience on Travelocity.We are delighted to hear that Stephanie provided you with excellent service during your stay. Providing exceptional service to our guests is our top priority, and it's always rewarding to receive such positive feedback.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay. If there is anything else we can do to make your next visit even more memorable, please do not hesitate to let us know.Thank you once again for your feedback, and we look forward to seeing you again soon.Best regards,