Note fondée sur 892 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2023 sur Hotels
Good place to stay one or two nights.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Silver, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, We appreciate your business.
4 sur 5
par un voyageur de Lévis

Publié le 9 févr. 2020 sur Expedia
Personnel courtois. Rien a faire dans les alentours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sylvain, Thanks for the stay and the positive feedback. We have taken note of the concern areas you experienced. You can expect a further improved stay next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Établissement correct

Publié le 5 févr. 2020 sur Hotels
Établissement correct, la chambre était bien et le parking gratuit est un vrai plus. Établissement propre, seul bémol, la salle de petit déjeuner est un peu petite mais globalement satisfaite! Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Karima, It is really nice to note that you liked the stay and services at our hotel during your visit. Thanks for appreciating the room features and staff hospitality. It makes us proud to serve clients like you. We look forward to welcome you again soon!!! Best Regards, Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Esteemed Guest, Greetings from the Best Western Airport Plaza Inn. Thank you for your stay and the four stars. From an improvement point of view, we look for specific experience sharing. You will have a better experience next time. Sincerely, Hotel Manager.
3 sur 5
par un voyageur

acccueil moyen

Publié le 9 mai 2019 sur Hotels
Parking en suplement 25$ pour une nuit et pas facile d acces avec l hotel - Accueil moyen. Peu de restaurant aux alentours - Chambre bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour invité, Merci pour les commentaires. Nous allons certainement travailler sur vos observations. Vous pouvez vous attendre à un séjour amélioré la prochaine fois. Veuillez nous rendre visite à nouveau, Cordialement, Directeur de l'hôtel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jessica, Thanks for the stay at our hotel and the review with six stars. I sincerely hope that you liked the hotel and enjoyed the stay. It is really a matter of pride for our hotel and staff. We shall serve you even better next time. Please do visit us again. Sincerely, Hotel Manager.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2019 par Victor, Gestion de l’hôtel
Hello Thank you for taking the time to rate us. We wish we knew where we went wrong so that we may try to improve it. We hope to see you again so that we may have another opportunity to make it a 5. Thanks again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2018 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing the Best Western Airport Plaza Inn, Inglewood. We sincerely hope that you enjoyed the stay and services from the four-star review. We are taking steps to improve our overall services still better. We look forward to your next stay so that you can experience it. Regards Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 26 oct. 2018 sur Expedia
Personnel très agréable. Hôtel un peu éloigné de l’aeroport mais navette disponible. Quartier pas top. Bon petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2018 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are thrilled to know you loved each and every aspect of your visit. It’s great to know that from check-in to departure, you were overwhelmed with the level of service, hospitality, breakfast, shuttle services, and overall experience. All of us are looking forward to having you stay with us again Sincerely, Hotel Manager