Note fondée sur 934 évaluations de clients

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3,5 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par Oulhaci

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2013 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
great place to stay a night
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear okjin, Thank you so much for your kind words about Extended Stay America! Our dedicated team works hard to ensure a pristine environment for all our guests. Your positive feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another spotless experience.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Filthy, smelly, they will tell you with a straight face they only clean every 8 days. The whole building smells like dirt and mold when you step inside. You have to beg for towels and hope someone is at the front desk. The staff disappear for hours at a time. Avoid this place like the plague. We had to spray lemon spray and use candles just to make the room have a somewhat okay smell which would return back to normal after a few hours anyway. Worst hotel I have ever been to.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Timothy, Please accept our sincerest apologies on behalf of our entire team for not meeting your expectations during your recent stay. We sincerely regret any inconvenience, especially those related to the cleanliness of our hotel, as this is a core focus of our commitment to guest satisfaction. Rest assured, we take this matter very seriously and will ensure that such oversights are not repeated. We appreciate your candid feedback as it helps us enhance our service. We hope to welcome you back, as we are dedicated to delivering the flawless visit you deserve on your next stay.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Nice and clean..! Very cozy
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels