Note fondée sur 254 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Un hôtel 5 étoiles qui l’avantage d’être neuf.

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Il s’agit d’un hôtel neuf. Très grande qualité des prestations aussi bien dans la chambre que pour les commodities. Personnel très agréable et professionnel. En résumé un vrai hôtel 5 étoiles avec l’avantage d’être neuf.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Pendry West Hollywood Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Alain! We are so glad you had a great stay at Pendry West Hollywood. We look forward to welcoming you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Top hotel W Hollywood

Publié le 2 juill. 2022 sur Hotels
Super Hotel, confortable. Service attentionné et staff au top. Sur classement Encore merci pour ce séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2022 par David Hoffman, Gestion de l’hôtel
Greetings, Thank you for your wonderful review and for choosing to stay at Pendry West Hollywood. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, David Hoffman General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2021 sur Expedia
Bien, neuf, mais sans plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2021 par David Hoffman, Gestion de l’hôtel
Greetings, Thank you for your review and for choosing to stay at Pendry West Hollywood. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, David Hoffman General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Lovely
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par PWH Management Team, Gestion de l’hôtel
Hello June:Thank you for choosing the Pendry West Hollywood for your most recent stay in Los Angeles.I am delighted you enjoyed our hotel, and we look forward to welcoming you back to the Pendry West Hollywood very soon.Warm regards,Anne Marie Doyle
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Staff need to listen more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par PWH Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Rahul:Thank you for choosing the Pendry West Hollywood for your most recent stay in Los Angeles.I'm saddened to hear your needs were not being met by the staff. Please let me know the concerns you had regarding the staff's lack of attentiveness during your stay. Your feedback is valuable to me and the staff. If you prefer, I can contact you directly, just let me know your preference.Again, thank you for choosing Pendry West Hollywood. We look forward to welcoming you back and meeting your future needs.Warm regards,Anne Marie Doyle
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par PWH Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas:Thank you very much for choosing the Pendry West Hollywood for your visit to Los Angeles in January. I'm elated to see you enjoyed your stay and your expectations were met by our staff.We look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Anne Marie DoyleGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Nothing special about the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par PWH Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Keith:Thank you for choosing the Pendry West Hollywood for your stay in January. Your feedback is very important to the hotel and associates. Please let me know what we can do better, to meet your expectations. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm regards,Anne Marie DoyleGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par PWH Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous:Thank you for choosing Pendry West Hollywood for your most recent stay in January. We are delighted you enjoyed your stay and thank you for the lovely score!We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future. Warm regards,Anne Marie DoyleGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par PWH Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Richard:Thank you very much for choosing the Pendry West Hollywood for your stay in January and welcoming the 2024 New Year with us. I sincerely appreciate your taking time to respond to our survey--the feedback is valuable and much appreciated.We look forward to welcoming you back in the not too-distant future.Warm regards,Anne Maire DoyleGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de New York

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par PWH Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa:Thank you for choosing to stay at the Pendry West Hollywood and ringing in the 2024 New Year with us. I want to thank you for taking time to respond to our survey--valuable feedback.We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm regards,Anne Marie DoyleGeneral Manager