Note fondée sur 138 évaluations de clients

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4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Staff was very friendly. Room was very clean
4 sur 5
par un voyageur

Zoe's house warming

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
I put in a HOT TUB filter for hotels.com and there was NO hot tub there and never has been. Pool was decent, breakfast was hot, service was excellent
4 sur 5
par un voyageur de Bean Station

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Paper were arguing and cursing in the parking lot. Lighting could be better. No elevator, which is something I haven’t seen in many years
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Dustin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, I do apologize about not having an elevator, we completely understand the struggle. Hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Expedia had posted on there site that this hotel had a hot tub. IT DOESNT and that is the only reason we booked this hotel. My husband drove over 11 hours and was hoping to relax in the hot tub. Very unhappy with EXPEDIA
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
The lady who checked me in was AWESOME! Expedia did NOT send my reservation over. She called them and got everything worked out. Thank you!!!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
T
4 sur 5
par un voyageur de Shelby

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels