Note fondée sur 130 évaluations de clients

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3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
This hotel must be fully renewed and boosted.
3 sur 5
par Martin

Poor experience despite good hotel condition

Publié le 30 juin 2017 sur Hotels
Unfortunately, I've had a pretty poor experience at Intercontinental Lusaka, despite the fact that the facilities and service is nice. 1 negative remark: I was there for business for 1 day, and upon arrival, it took almost 1 hour for the desk clerk to check me in which ended up making me late for my meetings. 1 TOTALLY UNACCEPTABLE remark: we booked a taxi with the front desk for the next morning as the shuttle timings (5:30 then 9:30AM) were not in line with our flight schedule. In the morning, the taxi the hotel booked for us was waiting. As we drove off , my colleagues and I realized that the driver was COMPLETELY DRUNK !!!!! We got so close to getting into accidents all the way to the airport, to the point that I even had to stir the wheel to avoid a car coming the other way!!!! I was never so scared in my entire life. The fact that the driver was drunk isn't Intercontinental's fault, but they should have NEVER EVER booked this taxi for us, and should have called another one !! Advice for future guests: check the taxi driver's ability to drive before leaving...
5 sur 5
par Yann

Gentillesse Service et Chaleur

Publié le 11 mai 2017 sur Hotels
Une équipe attentive, aidante et efficace, et ce à tous les niveaux et lieux . Félicitation
3 sur 5
par un voyageur

Bon hotel d'affaires de la capitale

Publié le 15 août 2015 sur Hotels
L'Intercontinental est avec le Taj Pamodzi l'un des 2 meilleurs hôtels de la capitale zambienne pour un déplacement d'affaires : chambres propres, bonne connexion internet, lobby spacieux, jardin agréable... Des améliorations restent néanmoins nécessaires : qualité des buffets notamment (hors petit déjeuner, correct), business center (virus sur ordinateurs), et délai de check-in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Lovely renovated hotel. Very luxurious rooms. Friendly and helpful staff. Unfortunately the gym was still under renovation. The bar/cafe is worth a visit. Breakfast is nice (but mornings are cold, so bring a sweater because it’s outside!).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Intercontinental Team, Gestion de l’hôtel
Dear Anja,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the newly renovated Intercontinental Hotel. We value your feedback. We use feedback such as yours to continuously make changes to improve the guest experience.We look forward to serving you again in the future.Again, thank you for choosing to stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Intercontinental Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mitsuru,Thank you. Wishing you a lovely week further and looking forward to welcoming you back soon.Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2023 sur Expedia
Easily the best five star hotel in Lusaka
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2020 sur Hotels
comfortable stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2020 sur Hotels
The hotel was very good and I will probably return in future business trips
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Tammy, Gestion de l’hôtel
We thank you for your feed-back. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2019 sur Hotels