Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2022 sur Expedia
Pas de piscine, bon déjeuner.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

bien

Publié le 9 mai 2016 sur Expedia
Pour : prix
Contre : aucun
Emplacement : proche du centre ville bien sympathique
Situé proche de la ville de Manassas. Bon rapport QUALITE PRIX;
4 sur 5
par Eric de France

Excellent rapport qualité/prix

Publié le 21 sept. 2015 sur Hotels
Arrivée assez tardive (21 h 00). Très bon accueil, chambre confortable et propre, petit déjeuner complet. Situé en bordure de route en zone commerciale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2015 par Diane, Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par Gabriel de Suisse

Bon rapport qualité-prix

Publié le 1 juin 2015 sur Hotels
Séjour de 3 jours pour une réunion de famille.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Registered at this hotel due to its advertised gym facility however most of the gym was broken and nonfunctional. If you are looking for a cheap crash pad then this place may do the trick but if you are interested in a nice plac, probably best to go elsewhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We apologize for the problems you encountered with your stay. We are working on each of them and hope that you will give us another chance to earn your business.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your fantastic rating! We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great experience with us. We strive to provide top-notch service, and it's rewarding to know that we met your expectations. We hope to have the pleasure of serving you again soon.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
It was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5-star review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your fantastic rating! We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great experience with us. We strive to provide top-notch service, and it's rewarding to know that we met your expectations. We hope to have the pleasure of serving you again soon.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5-star review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Expedia
i have pictures to back up everything i wasn’t the happiest guest staying there because of it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I am sorry to hear of your experience. I will investigate and address these issues immediately. Please allow me to offer my sincere apologies for any distress this may have caused you.Sincerely,Hotel Manager