Note fondée sur 1 047 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
2,6 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Bien que pour dormir ! pour dormir

Publié le 20 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Hello Patrick! Thank you for taking the time out of your day to write out your review regarding your stay here with us! We are extremely grateful to hear back from our guests here at the Baymont Inn & Suites. Therefore I will be taking the time to share your comments with the remainder of the staff. Thank you!
1 sur 5
par un voyageur

On y va depuis 12 ans, on y retournera plus.

Publié le 2 sept. 2022 sur Hotels
J’étais venu la semaine d’avant (même prix) mais cette fois ci pas de frigo dans les chambres (d’usage dans toutes les chambres aux USA). Explication : « vous n’avez pas payé assez cher » (pourtant même résa hotels.com précédente). L’eau de la piscine verte (pas à cause des produits d’entretien). Ménage sur demande passe à l’aube : « c’est de suite ou on ne repasse pas »…. 3 jours sans ménage, serviettes propres et poubelles vidées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par Carolyn Reynoso, Gestion de l’hôtel
Dear Florence,I am so sorry to hear that your experience with ourproperty has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I am truly sorry that wasn't demonstrated to you. My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Please contact the property directly so we may discuss in further detail. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Séjour familial

Publié le 13 août 2022 sur Hotels
Hôtel correct. Cependant, literie trop molle et inconfortable. Il n’y avait pas souvent de personnel à l’accueil. J’ai oublié des AirPods dans la chambre et j’ai beaucoup de mal à joindre quelqu’un au téléphone. Salle de petit-déjeuner exiguë.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2022 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you, Michele for sharing this feedback. Your feedback is very important and valuable to us. Please allow me to apologize for the challenges you experienced as this is not in line with our standards or what our guests typical experience. The detailed comments you provided regarding your stay is truly appreciated. This feedback will be shared with the leadership team to ensure we address any gaps in service we may have. Thank you again, and I hope we will have an opportunity to serve you more favorably in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2022 sur Expedia
Chambre salle, lit et moquette non propres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2022 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you, Youssef for sharing this feedback. Your feedback is very important and valuable to us. Please allow me to apologize for the challenges you experienced as this is not in line with our standards or what our guests typical experience. The detailed comments you provided regarding your stay is truly appreciated. This feedback will be shared with the leadership team to ensure we address any gaps in service we may have. Thank you again, and I hope we will have an opportunity to serve you more favorably in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2022 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Hello Viralkumar, thank you so much for your feedback. We always like to take into account our guests feedback, whether its negative or positive, as it gives us a first hand layaway into what areas need improvement within the property. Therefore we will be addressing your comments and concerns directly with the remainder of the staff. Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2021 sur Expedia
Son emplacement c’est tout. Il y a un manque d’hygiène, les chambres ne sont pas nettoyées nous avons retrouvé la télécommande de la télé parterre avec une tétine de bébé. Lors de notre séjour il n’y a pas eu de service d’étage. Il fallait se débrouiller pour demander des nouvelles serviettes tous les jours. Et le petit déjeuner est un véritable fiasco
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2021 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
We are very thankful to you for selecting our property during your previous visit. From your review, we noticed that we have not lived up to your expectation and your high standards. We offer an unconditional apology.We have investigated your issue thoroughly and have taken appropriate steps to ensure that this does not repeat. Unfortunately our property is very big on safety and follows protocols we will use your case to implement improvements for a better overall experience and impression of our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The staff service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Baymont In & Suites Staff , Gestion de l’hôtel
Hello Manuel, thank you for taking the time to submit your feedback regarding your most recent stay here with us at the Baymont Inn & Suites! We will be taking into account your comments and concerns with the remainder of the staff here, and once again, we appreciate you telling us more about your stay! Take care!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
It was clean and the staff was very helpful with directions for our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Baymont In & Suites Staff , Gestion de l’hôtel
Hello Mike, thank you for taking the time to submit your feedback regarding your most recent stay here with us at the Baymont Inn & Suites! We will be taking into account your comments and concerns with the remainder of the staff here, and once again, we appreciate you telling us more about your stay! Take care!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Very nice staff, excellent people. But tv. Noy workong property, and looks like the hotel need a remodeled
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Baymont In & Suites Staff , Gestion de l’hôtel
Hello Luis, thank you for taking the time to submit your feedback regarding your most recent stay here with us at the Baymont Inn & Suites! We will be taking into account your comments and concerns with the remainder of the staff here, and once again, we appreciate you telling us more about your stay! Take care!