Note fondée sur 2 178 évaluations de clients

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4,2 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Saint-Flavien

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Jaime, Director of Front , Gestion de l’hôtel
Hi Jeanne-Sophie, I am so thrilled to read that you had a great time at the Wyndham Garden Miami. We will look forward to seeing you soon.
2 sur 5
par un voyageur

Very disappointing

Publié le 18 oct. 2023 sur Hotels
The room was incredibly noisy, even with earplugs on and a 6h jet lag, I couldn’t fall sleep. Noise from the cars outside (big avenue) all night, noise from the neighbors (TV on, that I could hear cause the walls were so thin), and noise from the doors being slammed. I had picked that place to get a good night’s sleep during a layover, but that definitely didn’t happen. If that wasn’t enough, the alarm clock wasn’t reset and rang at 5:55am, after which I could obviously not fall back asleep because of the surrounding noise. The gym was big enough and empty, but the one thing I needed to use (the treadmill) wasn’t working (the treadmill itself was but not the screen, so I couldn’t do a workout since I couldn’t know my pace). There were also no towels or cleaning wipes in the gym. The shower was awful. First it was a shower for disabled folks, so there was a seat and all who made the bathtub really small, and the shower head had the worst pressure I have ever seen. Overall very disapponted in this hotel because it’s not cheap and every detail went wrong. If I want this poor quality of a hotel, I’d much rather pay less than $100 for it, it’s definitely not worth more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Front Desk Agent, Gestion de l’hôtel
Feedback like yours is valuable to us. It helps us continue to improve and provide the best possible service to our guests such as yourself. Thank you! and have a nice day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Lily A, Front Desk Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your review with us. It has been our absolute pleasure to serve you, we look forward to your return soon. Have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par toni, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We will be addressing your concerns.
3 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 8 févr. 2023 sur Expedia
Nous sommes arrivés dans le nuit et avons du attendre plusieurs minutes à cause d’un problème informatique. Aucun surclassement. Sinon rien a dire. Le personnel était très courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par MG , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your experience. We will be addressing your concerns.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2023 par SR, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We really appreciate it.
3 sur 5
par un voyageur

Les serviettes indignes d un Hotel

Publié le 28 déc. 2022 sur Hotels
Nous etions 4 mais il y avsit juste deux serviettes . Quand nous avons demandé nous avons recues des serviettes qui ne sont plus bon à offrir dans un hotel. Une ètait effulichée au bout et pas tres propre. L autre n avait plus son eclat blanc..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2022 par Gisel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We apologize for this inconvenience and we are actively working to correct this issue. Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par MG, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2022 sur Expedia
La vue sur les avions qui décollent au resto du 6e étage est spectaculaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par sj, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and rating!