Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
Tranquillité entend pas les voisins, employés très gentils
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Best Western Eden Prairie Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Poor air conditioning. Either hot or freezing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
We will take a look at it. Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Staffs were helpful throughout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
We arrived late in the evening & checked in. Lobby has a strong odor of musky air freshener. Couches in lobby are filthy. Went to our room- there was someone’s stuff all over and someone sleeping in the bed! Went back to the desk and they girl is shocked & said “how does that even happen?!” Um, you work here, you tell me!? Then she says she upgrades us to a room with two beds… So we went from a king size to two queens not sure that’s an upgrade. The room was fine very basic but clean. The door needed a full body slam to actually engage the lock, but it did end up locking. This is an older property that definitely needs upgrades. It’s a real shame because the staff was very nice! This is around the corner from family and we are sad we won’t be able to stay so close.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
My apology form my entire team. what you had experienced was terrifying. so sorry. We will work on it to be better. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Rooms are very small; one room had a musty smell and looks like from mold on ceiling in bathroom. Breakfast was okay for us but a lot of guests were complaining. Rooms were clean, staff was really nice, it was quiet and overall met our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Consistent pros in service, friendliness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
Thank you :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
I spent 4 days at this property. It was a no-smoking hotel but there was never a day when the second floor did not reek of cigarette smoke- how disappointing. I will not stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Best Western team., Gestion de l’hôtel
I apologize for your trouble. will try our best to improve. Thank you for staying with us.