Note fondée sur 1 017 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
Frais de 250$ us équivalent 350$ charger carte credit tres deplorable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. This is a security desposit, which is supposed to be charged at arrival. We hope to see you again enjoying your time here.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Bedding had rips and holes in sheets and bedspread
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We will try to work on them and improve our facilities for your maximum comfort.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2023 sur Expedia
Nous devions placer nos serviettes de bain utilisées dans le couloir de l hotel, ainsi que nos déchets en une semaine nous n avons eu qu un seul passage de ménage lit pas fait de la semaine oblige aussi de réclamer le papier toilette. l appareil a cafe de la chambre a fonctionne une seule fois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are saddened that your experience was not how you expected it to be. It was an uncommon instance and I apologize on the behalf of my staff for the inconvenience you faced. We hope that you will give us another chance to earn your business.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2022 sur Expedia
Petit déjeuner décevant, manque de choix, dommages ! Obligé de manger des pancakes a l'extérieur !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2022 par mark olson gm, Gestion de l’hôtel
Sorry you did not enjoy our breakfast.
4 sur 5
par un voyageur de Ladysmith

Publié le 2 juin 2024
The hotel clerk was texting when I came in and didn’t acknowledge me until she was done with the text.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Virginia,Thank you for your review. Based on your rating, it seems you enjoyed your overall experience. That said, we'll be sure to share your feedback with our team to ensure our high standards of hospitality are being met. It was a pleasure having you here, and we hope you return soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Matt,Thank you for your review of Best Western Plus Bloomington Hotel. It is wonderful to hear you had an amazing stay with us, and we look forward to welcoming you back again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024
No amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rodney,Thank you for sharing your review. We have noted your feedback regarding amenities and will address it to ensure future guests have everything they need for a pleasant stay. It was a pleasure having you here, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024
The pillows were so nice! The staff were super friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sashya,Thank you for taking the time to review your recent stay at Best Western Plus Bloomington Hotel. Our friendly team is thrilled to have left such a positive impression, and we are happy that you had the chance to unwind and relax with our comfortable pillows. It was truly a pleasure having you here, and we'd be delighted to welcome you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Faysal,Thank you for staying with us and for your feedback. We're glad you had a world-class experience. We hope to welcome you back soon for another great stay at Best Western Plus Bloomington Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 avr. 2024