Note fondée sur 205 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Kids on my floor were running the halls all day and night
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful place to stay!

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
We loved our stay at this Holiday Inn Express! The staff were all very friendly and accommodating, our room was perfectly clean and comfortable, and we loved the pool area. What a fantastic perk to have it open 24 hours a day. And breakfast was delicious as well, even when we arrived at close to the end of the availabile time.
5 sur 5
par un voyageur

Great stay and amazing room

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Our trip started out with a flat but the hotel allowed us to check in early and our room was amazing and clean! The staff was exceptionally nice and helpful!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
The hot tub was not working which was the primary reason I chose the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Molly H - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,I sincerely apologize about the hot tub being down during your stay. I am sure that you were looking forward to a soak in our 24 hour hot tub and were disappointed. We are working diligently to get it repaired and should have it back up very soon. We hope you will give us another chance to serve you in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Molly H - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chris,Thank you for your review! We are so glad you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par Molly H - General Manager, Gestion de l’hôtel
Mark, thank you for taking the time to leave a rating of your stay! We appreciate your business and hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par Molly H - General Manager, Gestion de l’hôtel
Shila, thank you for taking the time to leave a rating of your stay with us! We look forward to seeing you on your next trip to Moundsville.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par Molly H - General Manager, Gestion de l’hôtel
Darin, thank you for your 10/10 rating! We hope to see you again.