Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Trsè belle découverte

Publié le 9 mai 2023 sur Hotels
Accueil chaleureux, personnel très à l'écoute et attentionné. Idéalement placé pour découvrir Naples
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
This place is above a bar. It was 5AM and you hear the Music and drunken people singing and yelling. The shower is so smelly I reported this to the administration so they send something to cover it. The smell was unbearable. I was in one of the sea view apartments. I was told we will pass the report but nothing was done.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par GianMarco, Gestion de l’hôtel
Dear,We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay.Regarding the noise from the bar downstairs, we understand your frustration and will address this issue with the management to ensure that noise levels are kept to a minimum during late hours.Additionally, we apologize for the unpleasant odor in the shower. Our maintenance team will investigate and take the necessary steps to rectify this issue promptly.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
The property was a bit difficult to find. Once inside the building and room was beautiful. Very comfortable. Clean. I would stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Roberta, Gestion de l’hôtel
Gentile, grazie mille!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Great play to stay! Clean, helpful staff, great breakfast. Little ways from the train station, but easy walkable if able.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Roberta assistant office, Gestion de l’hôtel
Gentile , grazie mille!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2023
VERY BAD FROM THE ARRIVAL AT THE HOTEL AND TERRIBLE CHECK-IN. THEN TO MOVE SUITCASES TO ANOTHER HEADQUARTERS. IT CAUSED ME ANXIETY AND ANGUISH, I THOUGHT I HAD LOST THE RESERVETION MONEY. IT WAS NOT WHAT I EXPECTED.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2023 sur Expedia
Servizio impeccabile e camere molto pulite