Note fondée sur 936 évaluations de clients

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4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Marie Laure

Publié le 27 avr. 2017 sur Hotels
Bien
4 sur 5
par David de Paris

Hotel pratique, bon rapport qualité/prix

Publié le 30 sept. 2015 sur Hotels
Hotel agréable avec personnel agréable ! Petit déjeuner complet et copieux.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Clean and friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Getaway

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Sara C. AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback from your stay with us. Come visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
It was very quiet and the rate was okay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Good
3 sur 5
par un voyageur

Blocked view !

Publié le 23 janv. 2024 sur Hotels
The hotel was only 10 percent filled, asked for a nice room and we were given a room looking at a blocked view of front overhang of hotel. Just over the entrance, could hear door opening and closing . Room had refrigerator cabinet falling apart . Room was a good size .
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
The only problem we had with the property is the smell in the room. The room had a strong powdery smell. We had to keep the window open to tolerate the smell. There are alot of people with allergies to fragrance and perfumes. This motel should not be using air fresheners or cleaners with strong a fragrance in there rooms.