Note fondée sur 222 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

déçu

Publié le 18 août 2014 sur Hotels
Il manque un petit déjeuner pour avoir une prestation correct. Après 3 nuits, les chambres n ont été nettoyées et surtout une odeur pas très sympa dans la chambre et dans les couloirs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2016 par Dana Shirley, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of our hotel
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Well worth a stay.

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Friendly front desk, clean room and morning coffee. Minor maintenance up keep would have given 5 stars but none of the maintenance affected our stay. Would stay again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Hailey was a really great front desk clerk ! Great customer service & very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Kelli L General Manager, Gestion de l’hôtel
Porche',Thank you so much for your great review. We adore Hailey as well. We look forward to seeing you in the future should your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Extra nice property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Kelli L General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Jose for telling us about your experience. We look forward to welcoming you in the future should your travels bring you back to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Nice

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
Was in town over night, safe place, not new, was comfortable, dog was very pleased. We did have a mold issue in first room given, we moved accross hall to smaller room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Kelli L General Manager, Gestion de l’hôtel
Edmee,Thank you for letting us know how your stay was. We look forward to seeing you again.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Kelli L General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your great rating. We look forward to seeing you again.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
Room was grubby with toothpick on the carpet. They gave us another room but it was still very old and worn out. The entire Hotel seemed very dirty and unsanitary. We booked the last minute so we couldn't get our money back however we still chose to leave and booked another hotel down the road. Do yourself a favor and pass this hotel up. It is definitely not the rating that shows in Expedia