Note fondée sur 425 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2019 sur Expedia
super tres bien pour le prix! sur la route bien place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par Trish Beam, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Holiday Inn Express North Augusta! We appreciate your feedback! Hope to see you Again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Trish-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent rating!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
They stay was wouldve gave excellent but the room had Ladybugs 🐞 flying around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Trish, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Dawanda,Thank you for your feedback. I am sorry the ladybugs were flying around in your room. We called Pest Control to eliminate this inconvenience. I hope you will give us another opportunity to serve you in the future.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Trish-GM, Gestion de l’hôtel
Dear Luis,Thank you so much for an excellent rating! We are happy to meet your expectations! Look forward to your return!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Trish- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for a great review ‘
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
I would've liked my room to be a bit cleaner. I believe it was the same room I stayed in previously in June '23 or before. I would prefer a room on the front side of the building and on lower floor on my next visit. Thank you for the opportunity to comment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Trish-GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mary G,Thank you for your comments. I am sorry we didn't meet your expectations with your room. Please be sure to notify front desk if you are not satisfied upon check in and we promise to make it right! Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Great staff!

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Great staff! We were greeted by Allegra at check-in. She was very helpful and even made a fresh pot of coffee for me. The next morning, we noticed the refrigerator in our room was broken, and the desk clerk immediately arranged for Carlos, the maintenance man, to swap it out. He was very friendly and offered some tips about the local restaurants. We had a very nice stay, and the room was cleaned daily. Would definitely recommend this hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Trish-GM, Gestion de l’hôtel
Dear Alden,Thank you so much for taking time to share your positive experience while staying with us in North Augusta, SC! We are thrilled to hear Carlos and Allgera met your expectations! Safe travels,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Trish-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your excellent rating! Hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur de Newport

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Easy check in. Staff very friendly and courteous. Easy Check out. No issues or problems and close to where I needed to go the next day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Trish-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your good rating! Hope to see you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Trish-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!