Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
78 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2017 sur Hotels
Hôtel propre. Personnels disponibles
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Chambre propre près plage

Publié le 9 août 2016 sur Expedia
Arrivée pénible avec un réceptionniste qui n'a offert aucunement son aide. Notre réservation n'était pas enregistrée et il nous a laissé nous débrouiller avec ça auprès de Expedia. Autrement bien situé et chambre propre.
3 sur 5
par Mathieu de Agen

Ca vaut le prix. Pas cher !

Publié le 21 juill. 2015 sur Hotels
Chambre penchée. Il ne fallait pas trop marcher car sinon la chambre entendait nos pas. Wi fi de mauvaise qualité.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stacy,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
The floor was absolutely filthy! Noise all night traffic. Towels were horrible and bed was the worse all wore out uneven mattress
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kathleen,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Very friendly and property is clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
Thank you for working with us on checking out earlier than we had expected. I'm grateful for your understanding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Used to stay here all the time when visiting my parents and it wasn’t as bad I left this hotel and booked another one due to cockroaches and the smell in the room was horrible. People upstairs were loud and yelling at eachother. Never again!! The best western next door about $20 more a night and totally worth it.
1 sur 5
par un voyageur

Not even free

Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
Beds creaked loudly like broken, you could hear other rooms the same. Flushing toilets also heard loudly in other rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6