Note fondée sur 63 évaluations de clients

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4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par christophe de Paris

lieu idéal avec prix raisonnable

Publié le 1 févr. 2016 sur Hotels
L'hotel Fortune Resort Sullivan Court est situé sur une colline. Le personnel est aimable. l'hotel dispose d'un restaurant, d'un bar, d'un centre de thalassothérapie et d'un billard. Les plats servis au restaurant ne présentent pas ungrand interet. Le petit dejeuner est correct mais pas extra ordinaire non plus. Le wifi n'est pas gratuit, le code vendu n'est bon que pour un appareil, il fonctionne sur 12h. Point positif: l'hotel est situé sur une colline et est au calme par rapport au bruit de la ville qui n'est pas très loin (5 minutes à pied). Un bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,Vanakkam,Thank you for your encouraging words.Thoughtful appreciation like this motivates us to strive harder always.We look forward to hosting you again in the future.Warm Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Grand and well-situated hotel in the centre of Ooty. Staff very attentive. Good restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, We appreciate you taking the time to share your positive experience at our hotel. It's pleasing to learn that the central location met your expectations and made your stay connected and convenient. We're also glad to know that our staff's attentiveness struck a chord with you, as we strive to provide excellent service to all our guests. Hearing that our restaurant satisfied your culinary cravings is superb news! We are looking forward to welcoming you back in the future and will continuously strive to make your future stays as enjoyable as possible. Regards,S. Rajan,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Abhishek, Thank you for taking the time to rate us. We appreciate your feedback and hope that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions on how we can improve, please don't hesitate to reach out to us Regards,S. Rajan,General Manager
4 sur 5
par un voyageur de Pune

Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
Good hotel for stay in ooty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Prashant, We are delighted to know that you consider our hotel as a good choice when visiting Ooty. Your feedback is extremely valuable and motivates our team to always deliver the best quality service. We look forward to hosting you again in the near future, ensuring an even better experience. Kindly keep us in your thoughts for any travel plans associated with Ooty or in our locations across India. Regards,S. Rajan,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jai, Thank you for taking the time to rate our [product/service]. We appreciate your feedback and hope that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions on how we can improve, please don't hesitate to reach out to us Regards,S. Rajan,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Harish, Thank you for taking the time to rate our [product/service]. We appreciate your feedback and hope that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions on how we can improve, please don't hesitate to reach out to us Regards,S. Rajan,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Saurabh,Vanakkam,Thank you for your encouraging words.Thoughtful appreciation like this motivates us to strive harder always.We look forward to hosting you again in the future.Warm Regards,Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur de NAPERVILLE

Publié le 11 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Binoy,Vanakkam,Thank you for your encouraging words.Thoughtful appreciation like this motivates us to strive harder always.We look forward to hosting you again in the future.Warm Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2019 sur Hotels
전체적으로 괜찮았음. 서비스 훌륭함.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,Vanakkam,Thank you for your encouraging words.Thoughtful appreciation like this motivates us to strive harder always.We look forward to hosting you again in the future.Warm Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,Vanakkam,Thank you for your encouraging words.Thoughtful appreciation like this motivates us to strive harder always.We look forward to hosting you again in the future.Warm Regards,