Note fondée sur 873 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Les tapis sont malpropres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Ieesha Briscoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to express your concerns regarding the experience that you encountered during a recent stay at our location. Please reach out to speak with Ieesha Briscoe. Have a wonderful day!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Worst desk clerk I ever had to deal with. Really unpleasant. My worst experience. Room was dirty. Stained carpet and filthy sofa. Furniture was outdated ,missing pieces and all scratched up. Air conditioning/heating was noisy. Couldn’t use it. Bathroom smells cigarettes. Wasn’t worth the 150$ can that I paid. I’m really disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Ieesha Briscoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to express your concerns regarding the experience that you encountered during a recent stay at our location. We are so sorry we were unable to meet your expectations. We would like to better understand the circumstances. Please reach out to speak with Ieesha Briscoe.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par Rod, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing us and giving us 4 out of 5 score. We are glad you enjoyed your stay and we look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Ieesha Briscoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for booking with us. We're so glad to hear you had a wonderful day! Hope to see you again soon!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024
There was no lock on the rear of the building door. Say much use key card to enter?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Ieesha Briscoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Rita. We are so glad that you enjoyed your stay with us. We will have our lock on the rear of the building replaced asap. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Ieesha Briscoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We're so glad to hear you had a wonderful stay. Hope to see you again soon!!!