Note fondée sur 914 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

decevant

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
pas terrible comme endroit , chambre vraiment ordinaire , pour le déjeuner il n’y avait vraiment pas grand chose , il restait un muffin , pas de toast ou de confiture, la personne qui s’occupait du buffet s’occupait en même temps de la réception , beaucoup de monde au déjeuner et pas grand chose à manger , nous sommes allés déjeuner au restaurant. Vraiment décevant comme endroit, nous retourneront pas à cet hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank for staying with us! These days we are running very busy and sold out every day but we will still try our best to accommodate you. Hope we have chances to provide you better services in the future and if you have any questions and concerns during your stay, please let us know and we will definitely try our best. Thanks again and Happy Holidays!
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel très basique

Publié le 16 févr. 2019 sur Hotels
Situé dans une zone routière. L hôtel mérite une rénovation. Moquette au sol sale, lits inconfortables. Le petit dèj est inexistant : café quelques muffins et barres de céréales. Pas de pain, ni lait, ni jus de fruits !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thomas, thank you for staying with us. We are sorry our hotel did not meet all your expectations. We agree there are areas within the hotel which are beginning to show their age. We have discussed your concerns with the people in our organization who are responsible for formulating plans for future renovations. We will also share your feedback regarding our grab-and-go breakfast with Brand Leaders to assist them when determining new breakfast offerings for future implementation. We hope you will give us an opportunity to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Vol dans la chambre

Publié le 5 janv. 2019 sur Hotels
Le plus décevant aux usa mes enfants se sont faits volés des baskets une paire de Gucci une paire Nike et des easy. le directeur n a pas bougé j ai envoyé une réclamation pour M endommager à l assurance mais en vain. Evidemmant je ne conseillerai jamais cet hôtel et conseille par contre les voyageurs à fermer leurs affaires. Ce n est pas toujours facile mais ça fait mal quand on vous vole des affaires qui vous sont chers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Latifa, thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed. Sincerely, Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur de Myrtle Beach

Publié le 30 mars 2024
We found a half empty soda bottle under the air conditioner. The pull out couch mattress was a single for a full couch and 2 kids. The living room tv doesn't work. There was no ice available unless you make it. Since we were here overnight only, that didn’t work for us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear ED, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. We regret to learn of the challenges you encountered and extend our sincere apologies for not meeting your expectations or our high standards. Your insights have been invaluable in pinpointing areas requiring further attention, and we are committed to taking appropriate measures. We hope to welcome you back and showcase the exceptional experience for which we are renowned.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024
The gps was all over the place ro find this. Construction is mostly the reason. Man at check in was very helpful. Large room. Affordable. No complaints
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024
Our room wasn't ready at check-in and the room was in need of all cosmetic updates. The continental breakfast was coffee and granola bars. Will not be returning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Callie, Thank you for selecting us. We regret we did not meet your expectations on the timely delivery of your accommodation and hope you will accept our apologies for the inconvenience you encountered. We have taken note of your observations regarding the need to update, and we are currently having the same conversation with our Brand leaders. Our hotel's cleanliness and modernity are a priority, but we shall discuss your review with our housekeeping and engineering staff to improve this missed area. Further, we are sorry that our breakfast choices were not to your taste, and we shall discuss your comments with the concerned individuals for further improvement. Please allow us another chance to host your visit and provide a memorable trip. Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Breakfast was instant oatmeal or a granola bar Stove burners were rusted out… furniture was beat up. Bed was lumpy Staff was very nice on check in…. I wouldn’t stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Faye, We sincerely apologize for your distressing experience while with us. It's concerning to read about the issues you encountered, and we assure you that this is far from what we want our guests to experience. We are investigating the problems you've raised and will take the necessary actions to ensure such incidents do not happen in the future. We understand this has been a very stressful time for you, and we will do our utmost to rectify the situation. Considering our fantastic staff, please return for a better experience when you return to our area. Sincerely,Hotel Management