Note fondée sur 884 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Hotel renové mais seulement en partie, la chambre etait sale a notre arrivée, le parquet etait taché et collant partout signe qu'il n'a pas été lavé depuis longtemps. C'est tres mal isolé, j ai pu entendre les conversations des chambre d'en face, idem pour la piscine si votre chambre est située de ce coté, si les clients font la fête jusqu'a pas d'heure, c'est comme si vous etiez avec eux. Le petit dejeuné essentiellement salé sauf pain et confiture et banane mais pas mauvais. Check in et check out rapide et personnel tres aimable mais cela ne retire pas le manque de propreté de la chambre, surtout que le menage n'est pas fait pendant le sejour, uniquement changement de serviette. Je ne retournerai pas dans cet hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent experience at Home2 Suites Orlando International Drive South. On behalf of our entire staff, please accept our sincere apology for the unpleasant experience you had at our property. It is very distressing knowing you had to endure such unexpected inconveniences during your stay. We appreciate you bringing this to our attention. As a result of your comments, it is our priority to ensure this will not be repeated. You are a valued customer to us, and we do appreciate your loyalty as a Hilton Honors member. We hope you will allow us the opportunity to welcome you to our hotel again soon and provide you with the fun, lively, and positive atmosphere that is synonymous with our Home2 Suites.
5 sur 5
par un voyageur de SCHOELCHER

Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Top pour l’es familles avec enfants en bas age! Approximité de tt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par Hector P., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to leave your review on your recent stay. We are so glad you enjoyed your time with us here. We hope to have the chance to host you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Très bien pour visiter Orlando

Publié le 24 févr. 2022 sur Hotels
Très bien pour visiter Orlando et les environs. Séjour de deux nuits dans une suite tres convenable. Le petit déjeuner est simple et il y a de l’attente pour les gaufres tous les jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2022 par GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking the time to review your stay we are happy you enjoyed your stay with us. I am glad you enjoyed our Mickey Waffles I apologize for the wait it is an attraction. Thank you again and stay safe! Merci de rester avec nous et d'avoir pris le temps de revoir votre séjour, nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour avec nous. Je suis heureux que vous ayez apprécié nos gaufres Mickey. Je m'excuse pour l'attente, c'est une attraction. Merci encore et restez en sécurité!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2022 par Kandis, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We are so glad you enjoy your stay and hope to host you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

En net recul

Publié le 13 févr. 2022 sur Hotels
Habitué de l'établissement avant COVID la qualité est devenue médiocre. Fini la petit bouteille eau d'accueil, et je ne parle pas du ménage jamais fait en 4 jours, on vous balance à réception des serviettes et débrouillez vous. Le petit déjeuner a perdu ses produits les plus chers fini fruits rouge chantilly et autres danish. Un conseil si vous y allez plusieurs jours faites des réservations d'une nuit a la suite. Ainsi vous aurez peut être le droit au ménage et vous paierez pas plus cher. On est passé de 5 étoiles à 2 et encore je suis gentil. Prix explosé qualité médiocre des prestations donc fuyez il sera pas difficile de trouver mieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2022 par Hector P., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking the time to provide feedback on your stay. Please accept my sincerest apologies for missing on delivering that Hilton Experience. I will review your feedback with the housekeeping team. As well as reference your comments to the breakfast team. Thank you again and stay safe!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
The hotel was small and very basic. The location was good. The free breakfast was tasty. It was nice to have warm free food. The staff were friendly. The beds were comfortable, the bedding was not cozy, quality bedding. The blanket on the bed looked like a mattress cover or bed skirt?! The beautiful patio area with the fire pit shown in the picture was out in the front of the hotel at the drive up, and is their smoking area ☹️ disappointing. I would choose a hotel with more outdoor space and amenities next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Michael C, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience and for choosing our hotel for your stay. We're glad to hear you appreciated our convenient location close to key attractions such as the Vineland Premium Outlets, Disney, SeaWorld, and Universal, as well as our offerings of Free Parking and no resort fees. It's also wonderful to know that you enjoyed our complimentary breakfast and found our staff friendly and beds comfortable.We sincerely apologize for any disappointment regarding the bedding quality and the use of our patio area as a smoking zone. Your feedback is invaluable, and we will certainly consider your suggestions as we strive to improve our guest experience, including exploring more cozy, quality bedding options and reevaluating our outdoor space and amenities to better meet our guests' expectations.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, aiming for a more satisfying stay that fully meets your needs and preferences.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Ricky Range-GSM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Chassidie, for taking the time out to let us know about your stay with us. We are distressed to know that we did not meet your expectations. It is our hope to have the opportunity to host you again to be able to provide the fun and lively experience that is synonymous with our Home2 Suites Orlando International Drive South.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for choosing our Home2 Suites International Drive South. We are thrilled to know how much you enjoyed your visit. Many of our guests appreciate the Free Parking, no resort fees, and the convenience to the Vineland Premium Outlets, Disney, SeaWorld and Universal. We look forward to seeing you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Excelente

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Excelente hotel, so precisa organizar melhor o cafe da manha, quarto muito bom e aconchegante, estacionamento gratuito e ótima localização
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Valeria, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por elegir nuestro Home2 Suites International Drive South. Estamos encantados de saber cuánto disfrutó de su visita. Muchos de nuestros huéspedes aprecian el estacionamiento gratuito, la ausencia de tarifas de resort y la conveniencia de llegar a Vineland Premium Outlets, Disney, SeaWorld y Universal. ¡Esperamos volver a verte pronto!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Valeria, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing such valuable feedback about your recent stay with us. Your opinions and feedback are important to our success.