Note fondée sur 389 évaluations de clients

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4,6 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and look forward to welcoming you to the hotel again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Stayed here for three nights. Room was spacious and clean with good amenities. Good location within Perth CBD, with several good shopping and eating options, including the hotel’s restaurant (Ascua), in its vicinity. Loved the breakfast too. They served quality food, even though the spread was not big. Children aged 6 and below eat for free. I also loved the service provided by the hotel staff. They always served with a friendly smile.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you Moses. We appreciate your feedback. Great to hear you experienced Ascua during your stay, it's certainly a special place to dine. I will be sure to pass on your comments to our team. Thank you again and hope to welcome you back again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you Masahiro. We hope you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are pleased to hear you had a good stay.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Wotif
Great hotel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Folpmer Houwert - Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Kaz, thank you for rating your recent stay. I am sorry to note that you rated it poorly. However, without more details, it is hard for us to know where we may have failed you or where we can improve. We take great pride in the service we deliver and would therefore love to learn more about your stay. Can you please contact us to provide more detail? We look forward to hearing from you. Kind regards, Folpmer Houwert
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Fabulous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par Folpmer Houwert - Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Heloise, thank you for rating your recent stay with us. It appears that you had a great experience and we look forward to seeing you again soon. Kind regards, Folpmer Houwert
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Folpmer Houwert - Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Ebony, thank you for leaving us a rating on your recent stay. We are delighted to note that you had a great stay and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Folpmer Houwert