Note fondée sur 958 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Paul Flett – General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Séjour excellent du début à la fin. Prix sur Hôtels.com très raisonnable pour cette catégorie d’hôtels. Check-in réalisé par une hôtesse adorable. Chambre très belle, spacieuse, avec une belle vue. La localisation est idéale à 10 minutes à pied du centre ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Paul Flett – General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Legris,Thank you for the great feedback of our hotel and kind comments on our staff and service during these rather challenging times of renovations.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager
3 sur 5
par un voyageur de Grimisuat

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
We made a late checkin (at about 1 am) and slept a few hours before leaving the hotel for a day trip. When we came back at night (at about 9 pm), the room ahas not been cleaned.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Paul Flett – General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gregoire,Thank you for your review and recent stay with us.We appreciate your comments with regard to the slow make up room points noted during your stay as we view these matters with importance. I am sorry you have been inconvenienced. I have referred your feedback to our Executive Housekeeper to follow up on it.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2019 par Service One Team, Pan Pacific Perth, Gestion de l’hôtel
Thank you very much Yohann for your wonderful score. We are very happy that we lived up to your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent choix

Publié le 8 déc. 2019 sur Hotels
Bel hôtel, personnel chaleureux, chambre spacieuse petit déjeuner buffet varié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2019 par Rob Weeden - GM, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour les charmants commentaires et surtout pour avoir référencé nos gens. Nous sommes ravis que vous ayez choisi de rester avec nous.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Paul Flett – General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Natalie,Thank you for your positive review.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Paul Flett – General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra,Thank you for your positive review.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
My stay was very good. They are still doing their upgrades but knew of this before booking. Was busy at check in but was offered a drink while waiting. We did have an issue with our room but that was looked at straight away and when it could not be fixed was moved to a new room. Service was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Paul Flett – General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Thank you for your positive review and for calling out our people.We appreciate your comments with regard to the additional points noted during your stay as we view these matters with importance.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Room was outstanding
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Paul Flett – General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pat,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager
5 sur 5
par un voyageur de prospect

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Good location and safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Paul Flett – General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Terry,Thank you for your positive review and recent stay with us.We look forward to welcoming you back.Sincerely Yours,Paul Flett – General Manager