Note fondée sur 1 357 évaluations de clients

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3,3 sur 5
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Excellent rapport qualité prix

Publié le 9 août 2023 sur Hotels
Excellent rapport qualité prix. Pour un 2 étoiles et demi, il a surpassé mes attentes. C’est propre, déjeuner correct, salle de gym intéressante. La sécheuse ne sèche pas à la buanderie. Service à l’accueille rapide.
4 sur 5
par un voyageur

Excellent rapport qualité prix

Publié le 8 août 2023 sur Hotels
J’ai dormis 2 nuits. Les lits étaient confortables, déjeuner compris bien correct. Le personnel à l’accueil était sympathique. Les chambres sont propres. Pour le prix c’est excellent.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
10/10
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2023 par Felecia- Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anne Marie, Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Philadelphia Airport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.It is clear that we fell short in meeting your expectations during your stay. Please know that this is not the standard that we set for ourselves, and we are committed to ensuring that similar issues do not occur in the future. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Expedia
Comme tous les quinta in’ que nous avons fait aux Etats Unis celui ci était très bien. Chambre spacieuse et propre, petit déjeuner très correct. Petit bémol avec les verres en plastique et les assiettes en polystyrène, il faudrait passer à plus ecolo... personnel souriant et accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're happy to hear that you did have a good experience. Thank you for coming and we hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2022 par Kristina Latney, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us here at the LaQuinta Inn, we appreciate your business
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Felecia- Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Joan,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Philadelphia Airport. It is always a pleasure to receive feedback.I am particularly pleased that your stay was ok, however would love to hear what we could have done to make it perfect. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
The Bed was Dirty ! Rooms ran Down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Felecia- Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Bryan,I am writing this email to extend my sincerest apologies for the inconvenience and unsatisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. It has come to our attention that there were some issues with your room, and I am truly sorry for any frustration or discomfort that this may have caused.At LaQuinta Inn & Suites Philadelphia Airport , we take pride in providing our guests with the highest level of service and comfort, and it is clear that we fell short in meeting your expectations during your stay. Please know that this is not the standard that we set for ourselves, and we are committed to ensuring that similar issues do not occur in the future.Again, please accept my heartfelt apologies for the issues you encountered during your stay. We hope to have the opportunity to make it up to you in the future and provide you with a more enjoyable experience.