Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Radin! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Ava
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
Not to my expectation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
We are extremely sorry to hear about this, Daniel! We are working hard to deliver great service experience each time when someone visits our hotel. Looking forward to enhancing your experience with us. Regards, Eva
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
This hotel is below average
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Patrick! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Eva
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2023 sur Hotels
Exceptional value for money at 45RM for a two-bedroomed apartment with two bathrooms! Fully equipped kitchen with washing machine, aircon and sofa. The WiFi didn’t work and there was a strong smell of damp, but you can hardly complain at the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Chris! Your kind words of appreciation always motivate us. We wish you an amazing day ahead! Regards, Joey
4 sur 5
par un voyageur

Pleasant stay

Publié le 8 juin 2022 sur Hotels
Good location. Fast food and restaurants are nearby. Room has no window. Toilet has odor and when first enter smell cigaretts. Old sofa and beds being marks down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Amelia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2020 par Justin, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking out your valuable time to rate us! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Justin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2020 par Leo, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback, Stanley! Have a wonderful day ahead. Regards, Alex