Note fondée sur 846 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Kassia - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean-Francois. Thank you for taking the time to leave us a review. On behalf of the team, I would like to apologize that we did not meet your standards. We do hope that you will choose to stay with us again in the future and we look forward to visiting with you again! All the best,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Kassia - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Raynald. Thank you for taking the time to leave us a review! We are so glad that you enjoyed your stay with us and we look forward to having the opportunity to visit with you again in the future!All the best,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Wendi, Gestion de l’hôtel
Thank you Sylvain for your kind review. We hope to visit with you in the near future!Best,WendiGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2019 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us.
5 sur 5
par Alain Péré de France

Service impeccable

Publié le 23 oct. 2013 sur Hotels
+ accueil très chaleureux, chambres vastes.style rétro mais avec tout le confort moderne et très propres. Bonne literie.Excellent petit déjeuner baigné de musique classique. Personnel affable et courtois,manager sympathique et dévoué.En bord de rivière et proche de Clarkson University. A 1h30 des Thousands Islands et de Lake Placid, 1h de Cornwall frontière du Canada. - le train klaxonne la nuit .Potsdam c'est pas folichon.... conclusion: une très bonne ėtape pour visiter les Adirondacks surtout pendant l'été indien
5 sur 5
par un voyageur de Poughkeepsie

Publié le 29 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Kassia - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Victor. Thank you for taking the time to leave us a review! We are so glad that you enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to visit with you again in the future!Best wishes,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
The Clarkson Inn is THE property to stay at when in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Kassia - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stephen. Thank you so much for taking the time to leave us a review! We appreciate your feedback and kind words about our Inn. We enjoy being able to provide a great experience for our guests so that they will continue to stay with us in the future! We look forward to seeing you again soon!All the best,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Kassia - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kevin.Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are so thrilled that you enjoyed your stay with us and we look forward to having the opportunity to visit with you again in the future!Best wishes,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Kassia - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Angela. Thank you so much for taking the time to leave us a review. We appreciate the feedback and are very glad to see that you enjoyed your stay with us! We look forward to having the opportunity to visit with you again in the future!All the best,
3 sur 5
par un voyageur de Orleans

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Climate control didnt work well and was really noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Kassia - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Shane. Thank you for taking the time to leave us a review and for the feedback. We apologize for the inconvenience you experienced because of the heating unit in the room. We can do our best to make sure you are in a different room for any future visits. We look forward to having the opportunity to visit with you again!Best wishes,