Note fondée sur 42 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Neil! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2021 par Dan, Gestion de l’hôtel
Hi, Carolyn! Thank you for spending your valuable time to rate us. As per the feedback, we can see that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our continuous efforts to improve our services. Regards, Dan
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2021 par Marie, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Marie!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2021 sur Hotels
Sucked everything was falling apart. Definitely would not recommend staying here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2021 par Mike, Gestion de l’hôtel
Hi, Wendy. Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Mike
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2020 par FRONT DESK STAFF, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR STAYING WITH US.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2020 par Front desk staff, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. May we will do better next time. You have bless day.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2020 par Express Inn FD Staff, Gestion de l’hôtel
we are very sorry for any inconvenience you have,we will do better next time. mean while stay safe and healthy.
4 sur 5
par un voyageur

Great for the price

Publié le 27 août 2020 sur Hotels
I was relieved to find a room since all hotels in Longview were booked completely. The room worked out great with a 24 hour restaurant right next door and a clean room. I was quite satisfied with the evening and you cannot beat the price :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2020 par FD STAFF EXPRESS INN, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR TAKING TIME TO REVIEW US, WE GREATLY APPRECIATED YOUR INPUT. VERY HAPPY THAT YOU HAVE A PLEASANT STAY WITH US. WISH YOU HAVE SAFE TRIP BACK HOME, AND STAY SAFE.
2 sur 5
par un voyageur

Probably not stay again.

Publié le 22 août 2020 sur Hotels
The staff was very friendly and accommodating, but the hotel was older and a little ran down. The beds were comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2020 par Front desk staff, Gestion de l’hôtel
We are very sad that you did not enjoy your stay with us. May be we can do batter next time. By the way we do not have you on our reservation!!!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2020 par EXPRESS INN FD, Gestion de l’hôtel
THANK VERY MUCH FOR TAKING TIME FOR THE REVIEW, WE GLAD YOU HAD PLEASANT STAY WITH US , SEE YOU BACK SOON, MEANWHILE STAY SAFE AND HEALTHY.